Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kova työuupumus nyt taas että syke korkealla kotonakin ja kuolema olisi houkutteleva

Vierailija
07.07.2021 |

Mitähän tässä tekisin? Työterveyslääkäri varmaan sanoisi että töihin siitä vaan, olet vain vähän laiska.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin stressasi, mutta sitten älysin ettei mun tarvi tehdä yhtään enempää töissä mikä on mielekästä enkö muutenkaan enää stressaa yhtään mistään: mä oon siellä vain TÖISSÄ, EN ole mikään yrittäjä. Oppikaa tuo niin heti helpottaa.

Ei oikein toimi esim. hoitoalalla, kun ei niitä potilaita vaan voi jättää hoitamatta. 

Vierailija
22/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Onko helppo työllistyä muualle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot hänelle että itsemurha ajatuksia tai soita 112 ja sano että on suunnitelma tappaa itsesi. Jos sanot että vain ajatuksia ei ota tosissaan. Pääset osastolle ja saat apua.

Itse olen tällä hetkellä sairaalassa, koska hyppäsin alas yrittäen tappaa itseni. Kun pääsen pois, yritän uudestaan. Turhaan pelastivat.

Älä tapa itseäsi.

Vierailija
24/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot hänelle että itsemurha ajatuksia tai soita 112 ja sano että on suunnitelma tappaa itsesi. Jos sanot että vain ajatuksia ei ota tosissaan. Pääset osastolle ja saat apua.

Itse olen tällä hetkellä sairaalassa, koska hyppäsin alas yrittäen tappaa itseni. Kun pääsen pois, yritän uudestaan. Turhaan pelastivat.

No etkä yritä! Sinulla on oma paikka tässä maailmassa, jota kukaan muu ei voi korvata. Olet ainutlaatuinen.

Vierailija
25/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin käynyt työterveyslääkärillä kertomassa näistä asioista. Niin kauan kun et ole, tuo "varmaan sanoisi että töihin siitä vaan, olet vain vähän laiska" on vain oman pääsi tuottama arvaus joka joko pitää paikkansa tai sitten ei. Et voi tietää yrittämättä. Mikäli olet käynyt ja vastaanotto ollut ennenkin tuollaista, yritä päästä toiselle lääkärille tai päivystykseen.

Vierailija
26/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä hyvä työterveyslääkäri, kiitos tuon hoitosuhteen, olen päässyt itse burnoutista, masennuksesta ja ahdistuksesta. Oletko varma ettet voisi kääntyä lääkärin puoleen? Etenkin jos on yhtään itsetuhoisia ajatuksia. Lääkkeet voisi olla alkuun hyvä apu, sitten pidempikestoiseen terapiaan.

Lainaa mielenterveysseuran itsehoitokirja "irti murehtimisesta".

Vierailija
27/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän surullista että ihmiset uhraavat itsensä työlle. Onko elämäsi käyttäminen töissä uupumiseen todella tuon arvoista?

Vierailija
28/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä siitä miten väsynyt olen töiden jälkeen.

Jouduin laittamaan suihkuuni tuolin, koska muuten en jaksa käydä suihkussa ja meinaan pyörtyä sinne väsymyksestä. 

En jaksa laittaa minkäänlaista ruokaa, vaan syön mitä jääkaapista löytyy suoraan suuhun, ja ruokahaluakaan ei oikein ole.

Välillä en vain jaksa pestä hampaita töiden jälkeen.

Välillä kierin lattialla huoneesta toiseen kun en jaksa enää olla pystyssä. 

Voin fyysisesti pahoin työpäivän aikana ja sen jälkeen.

Onko sinulla anemia?

Minä olin myös lähes yhtä heikossa hapessa ja kuin asiaa alettiin tutkia niin hemoglobiini oli enää n75 ja ferriitiini 5. Pistettiin rautainfuusioon lähes samantien.

Et kuullosta yhtään työkuntoiselta, sinuna pyytäisin aluksi kunnolliset verikokeet, jos työterveys ei maksa niin itse kustannettava.

Vierailija
29/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut työterveyslääkärin vastaanotolla jo aiemmin? Varaa nyt heti aika ( jos onnistuu netistä) ja hoida itsesi kuntoon. Ei ole normaalia pyörtyä suihkuun eikä olla niin uupunut ettei pysty kävelemään.

Joo ei. Eikä mulle myöskään tule suihkussa pyörryttämisen syistä ensimmäiseksi mieleen työuupumus.

Vierailija
30/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "koronakin olis houkutteleva.."

No täytyy kyllä myöntää että välillä toivoin itsekin että sais koronan tai altistuisi että pääsisi pois vaan töistä 🙄

Vierailija
31/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä uupuneilla oikeasti ole mitään vaihtoehtoja?

Vierailija
32/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä työterveyslääkäri sanoo ennen kuin käyt hänen puheillaan. Mikään työ ei ole sen arvoinen että sen vuoksi kannattaa terveytensä uhrata.

Vierailija
33/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se itsari mikään huono vaihtoehto ole.ei tä elämä niin herkkua ole et täällä väkisin kandeis keikkua.

Vierailija
34/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin stressasi, mutta sitten älysin ettei mun tarvi tehdä yhtään enempää töissä mikä on mielekästä enkö muutenkaan enää stressaa yhtään mistään: mä oon siellä vain TÖISSÄ, EN ole mikään yrittäjä. Oppikaa tuo niin heti helpottaa.

Riippuu työstä. Omassa työssäni tuollaisen asenteen ottaminen kolahtaa välittömästi omaan nilkkaan. Palaute tulee asiakkailta suoraan, henkilökohtaisesti.

Vierailija
35/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi