Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysy mukana keskusteluissa .

Vierailija
07.07.2021 |

Ongelmani on siis se, että minulla menee aina aivan liikaa aikaa keksiä jotain sanomista, ja sillä välin keskustelu on jo ehtinyt siirtyä muihin aiheisiin. (Tai siis periaatteessa keksin kyllä sanottavaa, mutta sitten en kehtaa sanoa omaa kommettiani, kun epäilen, että se vaikuttaa jotenkin typerältä tai ikävystyttävältä tai jollain muulla tapaa huonolta ja sitten minulla menee ihan liikaa aikaa siihen, kun mietin jotain tarpeeksi hyvää ja kiinnostavaa sanottavaa. Ja luonnollisesti tähän liittyy pelko siitä, että jos sanon jotain tylsää tai typerää, niin minua pidetään tylsänä ja typeränä ihmisenä).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten sano mitään

Vierailija
2/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäydy nurkkaan heilumaan ja sano ääneen nuo ajatuksesi. Kun joku tulee kysymään, mikä sulla on, niin saat keskustelua aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tylsä kuin törkeä. Kirjoita vaan mielipiteitäsi tänne. Aloituksesi oli hyvä!

Vierailija
4/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo mietin, että minäkö tuon olen kirjoittanut. Keksin aina välillä työpaikan kahvipöydässä sanottavaakin, mutta alan miettiä, onko se nyt soveliasta, korrektia tai jotain. Sitten aihe menee ohi ja se oli sitten siinä.

Vierailija
5/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas käy niin, että kun on joku intensiivinen keskustelu menossa joidenkin tiettyjen ihmisten välillä niin siihen väliin on vaikea päästä kommentoimaan, kun odottaa vuoroaan, on kohta siirrytty toiseen aiheeseen..

Vierailija
6/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas käy niin, että kun on joku intensiivinen keskustelu menossa joidenkin tiettyjen ihmisten välillä niin siihen väliin on vaikea päästä kommentoimaan, kun odottaa vuoroaan, on kohta siirrytty toiseen aiheeseen..

Kuulostaa hyvn tutulta. En osaa oikein ikinä hahmottaa, että milloin on minun "vuoroni" sanoa jotain, ja onnistun aina aloittamaan puhumisen samaan aikaan jonkun toisen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan