Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako pelin lataaminen alusta jos suljen ps4 järjestelmäni? Auttakaa!

Pelikonsolinomistaja
07.07.2021 |

Aloin lataamaan yhtä peliä ps4:n playkaupasta noin tunti sitten ja se on ladannut noin 1,100/17,370 Gt:stä ja en nukkumaan mentyäni en oikein haluaisi laittaa pelikonsolia lepotilaan, koska en halua muiden pelien päivittyvän sitten yöllä jos peli asentuukin. Joten jos sammutan pelikonsolin ja käynnistän sen sitten aamulla uudestaan niin alkaako peli sitten samasta kohdasta lataamaan vai alkaako peli lataamaan täysin alusta? Tai onko keinoa jolla saisin laitettua ps4:jän lepotilaan, mutta niin että, pelin ladattua konsoli ei alkaisi päivittämään muita pelejä? Tiedän tämä kuulostaa vähän höpsöltä ja, että kaikkien pelikonsolien omistajien pitäisi tietää tämä, mutta en löytänyt internetistä mitään artikkelia tähän asiaan liittyen, joten pystyisikö joku neuvomaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa siitä mihin jäi.

Miksi et tahtoisi että päivittää muita pelejä?

Vierailija
2/5 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.androidcentral.com/how-turn-auto-updates-games-playstation-…(as,next%20to%20Application%20Update%20Files.

tuossa ohjeet miten saa pelien automaattipäivitykset pois päältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että muut pelini päivittyvät, koska minulla on todella vanha versio yhdestä pelistä jota pelaan perheeni kanssa todella paljon ja itse ja perheeni pidämme siitä versiosta todella paljon ja en haluaisi, että se päivittyy, koska olen vähän sellainen ihminen, että kun olen kiintynyt johonkin asiaan niin haluan pitää sen juuri sellaisena ja tämä vaikuttaa myös pelien versioihin. Tiedän, että eivät pelin tallennukset eivät katoa mihinkään, mutta en vain pidä pelien uusista versioista joihin on lisätty kaikenlaista uutta. Tuo selitys voi kuulostaa todella oudolta, mutta mitäs sille voi

Vierailija
4/5 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikonsolinomistaja kirjoitti:

En halua että muut pelini päivittyvät, koska minulla on todella vanha versio yhdestä pelistä jota pelaan perheeni kanssa todella paljon ja itse ja perheeni pidämme siitä versiosta todella paljon ja en haluaisi, että se päivittyy, koska olen vähän sellainen ihminen, että kun olen kiintynyt johonkin asiaan niin haluan pitää sen juuri sellaisena ja tämä vaikuttaa myös pelien versioihin. Tiedän, että eivät pelin tallennukset eivät katoa mihinkään, mutta en vain pidä pelien uusista versioista joihin on lisätty kaikenlaista uutta. Tuo selitys voi kuulostaa todella oudolta, mutta mitäs sille voi

Empä ole törmännyt PS4 peliin joka olisi muuttunut oikeastaan mitenkään päivityksistä. Bugikorjauksia ne vain ovat.

Vierailija
5/5 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se suuremmaksi osaksi onkin, että on vain bugikorjauksia, mutta esimerkiksi yhdessä pelissä  Minecraftissa aina uusissa versioissa on kaikenlaista uutta tavaraa ja en oikein pidä siitä, että omiin peleihin tulee lisää aseita tai muita esineitä vaan pidän mieluummin pelien ''aloitus'' versioista joissa voi olla paljon bugeja, mutta eipä se minua niin haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä