Mikä on pisin aikasi selibaatissa?
Minua ahdistaa oma selibaattini. Viimeksi seksiä viime kesänä 16.6. en ole siis parisuhteessa. Olen eronnut 5 vuotta sitten pitkästä liitosta.
Kommentit (48)
nro 3: miksi joulukuussa 2011? Oletko sinkku myös?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:02"]
nro 3: miksi joulukuussa 2011? Oletko sinkku myös?
[/quote]
Olen sinkku. Erosin avomiehestäni tosin jo vuoden 2012 kesällä, mutta en vaan ole sen jälkeen pitänyt kenestäkään niin paljon, että olis panopuuhat kiinnostaneet. Ja oon ihan mukiinmenevä nainen: 24-vuotias, normaalipainoinen ja kasvoiltanikin kaunis.
pari vuotta v.1995-1997 ja toinen periodi v.2010-2012
2 kertaa 2 vuotta. Nyt on kyllä taas sellainen olo, et alan selibaattiin. Niin pettynyt mun viimeisiin viritelmiin.
23 vuotta. Ja ihan hyvin olen pärjännyt.
-Nainen 52v.
ihan sama. tsemppiä. siis nro 9. t.ap
3,5 vuotta, alkaen jostain 25-26-vuotiaasta. Tuo tuli tarpeeseen, koska olin sitä ennen melkoinen lumppu enkä pystynyt olemaan suhteissani uskollinen. Seurustelin toki tuona aikana, mutta en harrastanut seksiä.
Ootas kun mietin... Taitaa olla kohta viisi vuotta? Joka tapauksessa niin kauan, etten tarkallaan edes muista. Sinkku olen, 31 v.
nro 13: onko 5 vuoden selibaatti ollut vaikea? t.ap
Tämän vuoden tammikuussa viimeksi. Taitaa nyt olla toisiksi pisin aika ilman sen jälkeen kun aloitin seksielämäni. Sitä ennen olin ilman toodella pitkään.
19 vuotta, 2kk ja 6 päivää.
Terv. Tyttö 19v ja risat
10 vuotta ennen kuin minut raiskattiin kun olin 10v :(. Sen jälkeen pisin selibaattini on ollut 3v
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:32"]
nro 13: onko 5 vuoden selibaatti ollut vaikea? t.ap
[/quote]
Ei oikeastaan. Ehkä pari kertaa vuodessa tulee sellainen fiilis, että nyt olisi kyllä kiva saada seksiä, mutta muuten en edes mieti sitä paljoakaan. Masturboin ehkä kerran kuussa keskimäärin?
Nuorena harrastin yhden illan juttuja ja lisäksi minulla on ollut kaksi pidempää suhdetta, joissa seksiä oli riittävästi. Nyt tuntuu siltä, etten halua mitään merkityksetöntä panoa tuntemattoman kanssa ja koska miesystävää ei ole löytynyt, niin selibaatissa mennään. Toki toivon, että ei seuraavaa viittä vuotta :)
1½ vuotta and counting. Erosin siis puolitoista vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen halunnut saati pystyisikään enää seksiin miesten kanssa. No, eipä kyllä kukaan ole tullut tarjoutumaankaan, joten tällä mennään.
nyt viimeksi vappuna eli onhan siitä jo kohta 3 kuukautta.