Mikä on pisin aikasi selibaatissa?
Minua ahdistaa oma selibaattini. Viimeksi seksiä viime kesänä 16.6. en ole siis parisuhteessa. Olen eronnut 5 vuotta sitten pitkästä liitosta.
Kommentit (48)
voisit opiskella seksiltä säästyneellä ajalla sanojen merkitystä... Selibaatti on vapaaehtoista seksistä kieltäytymistä!!!
miksi nro 22? Minkäikäinen olet? Olet mielenkiintoinen ihminen. t.ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:59"]
miksi nro 22? Minkäikäinen olet? Olet mielenkiintoinen ihminen. t.ap
[/quote]
Olen vähän alle viisikymppinen. Aloitin kokeiluni vasta yli kaksikymppisenä ja ihmettelin, miksi koko touhu ja kaikki parisuhteisiin liittyvä muutenkin vaikutti niin yliarvostetulta ja turhanpäiväiseltä. Kolmikymppisenä satuin onnekkaasti lähentymään fyysisestikin kollegani ja hyvän ystäväni kanssa ja ymmärsin, että ilman lämpimiä tunteita seksi ei minulle vain maistu. Valitettavasti olosuhteet pakottivat meidät erillemme, mutta hänen kanssaan seksi oli uskomattoman hyvää.
Jostain syystä olen niitä naisia, joista miehet ovat halunneet lähinnä vakituisen salaseksikumppanin. Kuten sanoin, minulle maistuu vain seksi yhdistettynä ystävyyteen ja läheisyyteen, mutta silti olen yksinäni viihtyvää lajia ja ärsyynnyn jo saman katon alla useamman tunnin oleilevista ihmisistä. Ratkaisematon yhtälö.
Tuo kymmenen vuoden takainen juttu ja jokunen muu viritelmä ennen sitä olivat surkeita kokemuksia monellakin eri tavalla. Ei tee enää mieli kokeilla, kun tiedän aivan tarkkaan, että toista kertaa en 97-98-talven suhteen kaltaista tule kokemaan. Huono seksi on huono kokemus ja jättää tahmaisen mielen ja kropan, joten on paras olla ilman.
Joka päivä tekee silti mieli. Seksi on mielessä useammin kuin sen miehille tehdyssä, vähän jo vanhentuneessa tutkimuksessa löydetyn 7 minuutin välein. Mutta selibaatissa jatketaan, sujuu tämä näinkin.
Miltä seksi tuntuu pitkien taukojen jälkeen?
nro 22 / 25: todella upea tarina. olen todella vaikuttunut. kunnioitan suuresti. t.ap
Pisin aika 14 kk mutta nyt tätä toista selibaattia on kestänyt jo vuoden eikä muutosta ole näköpiirissä eli varmaan tästä tulee pidempi.
8 vuotta. Pieni yritys välissä ja sitten 6 vuotta taas..
En edes muista. Useamman vuoden. Ennen sitä olin aika kevytkenkäinen, mutta sitten rakastuin narsistiin ja se oli niin traumaattinen kokemus, että luovuin miehistä. Tuli joitakin ehdotuksia, en lämmennyt.
Mutta nyt olen taas rakastunut ja mies on ihana. Mietin vaan, että osaanko yhä rakastella? Onko se niin kuin pyörälläajo? Aikoinaan miehet kehuivat minua hyväksi sängyssä, mutta on taidot päässeet varmasti ruostumaan. Täytyy myöntää, että nyt monen vuoden tauon jälkeen haluttaa ja PALJON.
n40
Kolmisen vuotta. Edellinen suhteeni muuttui etäsuhteeksi, tapasimme sen jälkeen n. vuoden aikana vain kolme kertaa lyhyesti, ja sitten luovutin ja lopetin koko suhteen. Eli sanotaanko, että n. vuosi erittäin vähällä seksillä, ja sitten pari vuotta täysin ilman. Kunnes rupesin suhteeseen nykyisen kanssa, joka on erittäin aktiivinen..........
Olisikohan seurustelun aloittamisen jälkeen 8-päivää, mutta me ollaankin vielä teinejä ja seurustelua takana vasta jtn 3v :)
Viimeksi vuonna 2004, mutta se oli toivottoman huonoa. Hyvää seksiä talvella 1997-98 mutta valitettavasti ei sitä ennen eikä sen jälkeen. Ja loppuikä selibaatissa.