Mikä on pisin aikasi selibaatissa?
Minua ahdistaa oma selibaattini. Viimeksi seksiä viime kesänä 16.6. en ole siis parisuhteessa. Olen eronnut 5 vuotta sitten pitkästä liitosta.
Kommentit (48)
Viimeksi helmikuussa 2001 ja olen edelleen parisuhteessa saman miehen kanssa. Mies totesi tuolloin, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia. Olimme tuolloin 38-vuotiaita. Minä olen kärsinyt kaikki nämä vuodet ja lohduttanut itseäni syömällä herkkuja, jonka seurauksena olen saanut 30 lisäkiloa. Kaipaan kipeästi toisen ihmisen läheisyyttä, ihoa ihoa vasten. Mies rakentaa joka ilta sänkyyn väliimme peitoista muurin, jotta en vahingossakaan pääse lähelle. Onneksi kuolema on joka päivä lähempänä.
Enkä ole eronnut lasten vuoksi, koska olen aina säälinyt kahden kodin lapsia, enkä halua sitä kohtaloa omilleni. Toisekseen, en usko, että olisin uskaltanut lähteä enää kenenkään muun kanssa seksi- tai muuhunkaan suhteeseen, koska elämässäni on ollut vain tämä yksi mies.
Olen naimisissa oleva mies. Tarvitseeko muuta enää sanoa. Ei siis tietenkään ole seksiä.
Oisko tää nykyinen viis viikkoo pisin siitä kun seksielämä alkoi, ainakin hyvin lähellä. Mies, 30v, sinkkuna vuoden, sitä ennen pari pidempää seurustelusuhdetta.
3 vuotta, mutta esim. nyt on lähes päivälleen vuosi menty ilman. Eli ei ne sinkut aina ole saalistamassa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:45"]
Miltä seksi tuntuu pitkien taukojen jälkeen?
[/quote]
Minä olen se entinen lumppu, joka ei osannut pysyä edes uskollisena. Minulle kävi niin, että koin ikään kuin jonkinlaisen puhdistautumisen. Ja sain jollain tapaa takaisin sen viattomuuden ja ujouden tunteenkin, vaikka toki minä muistin ne aiemmat kokemukseni. Mutta tuon 'puhdistautumisjakson' jälkeen oli ihanaa, kun tapasin nykyisen mieheni ja ensimmäisien kuukausien aikana emme edes suudelleet. Tuntui hienolta kävellä käsi kädessä ja halata. Seksiä harrastimme puolen vuoden seurustelun jälkeen ja siitä 2kk eteenpäin olimme jo naimisissa.
Minulla oli onnea, että miehelläni oli ymmärrystä sitä mielentilaa kohtaan, jossa olin, kun tapasimme. Hän kunnioitti sitä, etten halua suin päin heittäytyä kovin fyysiseksi ja se aika ennen ensimmäistä suudelmaa (joka tapahtui vahingossa, kun mies ei muistanut varoa :-) on jäänyt hienona mieleen. Tuli juteltua aika paljon, kun ei oltu koko ajan paneskelemassa. Ilmassa oli kuitenkin sellaista tiivistä vetovoimaa ja jännitystä, odottavaa tunnelmaa.
Kolme vuotta. Eron jälkeen oli laastarisuhde hetkisen aikaa, mutta sen jälkeen jättäydyin ihan vapaaehtoisesti tähän seksittömään tilaan. Tottakai haluaisin aina joskus, mutta en kykene ajattelemaan seksiä ilman tunteita. Ja sellaista miestä ei vielä ole sattunut vastaan kävelemään, että niin pitkälle olisi menty. Eiköhän se jonain päivänä tule. Ja jos ei tule, niin ei sitten.