En voi erota koska en saisi enää uutta miestä.
Näin rumana 41v naisena en enää saisi uutta miestä. Pakko siis tyytyä tähän.
Kommentit (13)
Mikset halua olla yksin? Paskasta suhteesta kannattaa lähteä.
Itse olisin vastaavassa tilanteessa mieluummin yksin.
Ehkä joku päivä tapaisitkin jonkun, jos olisit sinkku ....
Ehkä sama, enkä haluaisi erota lähinnä elintason laskun takia. Yh:n elämä ei hirveästi houkuta juuri siitä syystä, että rahasta tulisi tiukkaa. Uutta miestä en ottaisi missään tapauksessa, ne on niin nähty.
Sama vika. Kaksi lasta eri miehelle ei ole naiselle ansio.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:34"]
Sama vika. Kaksi lasta eri miehelle ei ole naiselle ansio.
[/quote]
Ei kai enää nykyään monikaan ajattele noin.
En halua alkaa yh.ksi eikä tämä niin paska suhde ole vaan jotenkin arki tullut vastaan. Ei ole pettämistä,alkoholismia tai väkivaltaa. Yksin en viihdy. ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:36"]En halua alkaa yh.ksi eikä tämä niin paska suhde ole vaan jotenkin arki tullut vastaan. Ei ole pettämistä,alkoholismia tai väkivaltaa. Yksin en viihdy. ap
[/quote]
No ei tullut mieleen vähän elvyttää olemassa olevaa suhdetta? Arki tulee aina vastaan! Panosta vähän, käykää terapiassa, lue kirjallisuutta, varaa matka, tehkää jotain yhdessä!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:36"]En halua alkaa yh.ksi eikä tämä niin paska suhde ole vaan jotenkin arki tullut vastaan. Ei ole pettämistä,alkoholismia tai väkivaltaa. Yksin en viihdy. ap
[/quote]
No ei tullut mieleen vähän elvyttää olemassa olevaa suhdetta? Arki tulee aina vastaan! Panosta vähän, käykää terapiassa, lue kirjallisuutta, varaa matka, tehkää jotain yhdessä!
[/quote]
Mies ei suostu terapiaan eikä ole ketään kelle saisi tuon meidän 5v hoitoon niin ei siinä yhdessä ilman lasta matkustella.
Minulla ei koskaan ole ollut miestä. Olen silti onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:59"]Minulla ei koskaan ole ollut miestä. Olen silti onnellinen.
[/quote]
Tai ehkä "silti" on väärä sanavalinta, sinkkuus kun onparempaa kuin parisuhde ennen lastentekoikää.
Älä valita. Et kai vain uskonut siihen "onnellisina elämänsä loppuun saakka" -satua? Koska sinulla ei ole mitään oikeita ongelmia, kuten jo totesit, niin onnesi ohjat ovat ihan omissa käsissäsi. Ei elämä niin mene, että jonkun pitäisi sinua aina huvittaa. Elämässä on myös velvollisuuksia ja sitä tylsää arkea, ja niiden keskeltä on opittava löytämään helmiä ja kultahippuja. Vastuu on nyt sinulla. Tee elämästäsi itsesi näköistä, mutta älä tee sitä lähimmäistesi kustannuksella. Lakkaa valittamasta, kääri hihasi ja rupea elämään.
Mä saisin uuden 100% varmasti mutta en näin kilttiä ja rikasta ja komeaa.