hahaha stringit jalassa ensimmäistä kertaa ja olen lähdössä kaupunkiin
Kommentit (14)
En ymmärrä mitä vikaa stringeissä muka on näiden läskipeppumammojen mielestä. Itse pidän stringejä vain siksi, että alushousurajat ei näkyisi housuista, koska se ei näytä todellakaan hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:18"]En ymmärrä mitä vikaa stringeissä muka on näiden läskipeppumammojen mielestä. Itse pidän stringejä vain siksi, että alushousurajat ei näkyisi housuista, koska se ei näytä todellakaan hyvältä.
[/quote]
Ne stringien rajat näkyy todellakin myös.
persereiän paskabakteerit kulkeutuu sitä narua pitkin pilluun, ja aiheuttaa tulehduksia... HAHAHAHAHHHHHAAAAH. siinäpä sulle.
Stringit ovat ainoat alushousut, joita käytän. Tavallisissa alushousuissa ei ole mitään seksikästä ja niistä näkyy typerät rajat housujen ja hameiden läpi.
Itsekin pidän ennemmin stringejä. En pidä "tavallisista" alushousuista koska ne menevät ruttuun vähänkin tiukempien housujen kanssa :/ Tykkään pitää suht vartalonmyötäisiä farkkuja koska ne ryhdittävät kivasta olemusta, niiden kanssa ei mummokalsareita voi pitää.
Mikä idea on persvaossa hautuvassa narussa,yöks.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:31"]Mikä idea on persvaossa hautuvassa narussa,yöks.
[/quote]
Jep ja hajut on aikamoiset sen jälkeen kun päivän on ollu.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:36"]
Itsekin pidän ennemmin stringejä. En pidä "tavallisista" alushousuista koska ne menevät ruttuun vähänkin tiukempien housujen kanssa :/ Tykkään pitää suht vartalonmyötäisiä farkkuja koska ne ryhdittävät kivasta olemusta, niiden kanssa ei mummokalsareita voi pitää.
[/quote]
Stringejen ja mummokalsareiden välissä ei ole vaihtoehtoja? :D
Itse käytin stringejä ekan kerran lapsena!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:31"]Mikä idea on persvaossa hautuvassa narussa,yöks.
[/quote]
Jep ja hajut on aikamoiset sen jälkeen kun päivän on ollu.
[/quote]
Kaikilla ei ehkä oo kokoajan paskaa perseessä... :D huhheijaa mitä juttuja täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa jää stringeissä
Miksi nostit
Öö?