Miehen kaverilla isompi penis kuin miehelläni
ja vieläpä huomattavasti ,ainakin kolme kertaa isompi ja pidempi.
Kaveri oikein näyttelee sitä täällä mökillä , vähän väliä käy uimassa ja sit laiturilla kävelee edestakaisin pippeli heiluen.
Huomaan ,että miestäni vähän ärsyttää, hänellä on noin 7cm penis.
Kommentit (63)
Ehkä se on käynyt leikkauttamassa sen jänteen pois jotta mulkku lepää aina yhtä isona kuin seisokissa. On suosittua maailmalla rikkaitten keskuudessa ja sitä sitten näytetään salien tai muiden klubien pukkareissa. Suomessakin on snobi piireissä yleistä jo. Säälittävää mutta toimii sillä jos pomo näkee tai saa tietää ja myöhemmin pitää valita kuka saa fudut tai ylennyksen se on se isompi mulkkuinen. Ja sillä kasvaa myös itsetunto, mutta silti elää tavallaan valheessa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:58"] ei mikään harvinainen 20cm kulli , nähty useita sen kokoisia. [/quote] Kuvissa olet nähnyt, et muualla. [/quote] Mä olen nähnyt jo kaksi 20cm munaa vaikka olen vasta 19.
[/quote]
Tosi reipas tyttö vaikka noinkin nuori. Mitalinko haluat?
Muuten täällä on menossa pippeli-teemaviikot sopivasti naisten viikon kunniaksi. Itse aloitus on tietty porvoosta kotoisin. Lasten kanssa kotona tulee näemmä aika pitkäksi.
lepomitalla ei ole mitään merkitystä !
Eli 21cm lepotilassa vai eikai ne sielä kanget tanassa juokse?
Ja sä katselet isoa melaa kuolaten...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:54"]
[/quote]
lepotilassa tietysti ja on arviolta yli 20cm kikkeli, ja tiedoksi ihan mielelläni katselen.
Ehkä tää on aloittajalle yllätys, mutta toisilla on isompi ja toisilla pienempi. Eikö oman ukkosi seitsensenttinen muka kasva tarvittaessa?
Hommaa mukaan joku halkoliiterikokoinen ja ajokoirankorvainen ystävättäresi ja kirmailkaa värkit levällään siellä mukana. Voi tulla kivoja jännitteitä.
Mun miehellä on pieni mikä tietysti harmittaa koska exälläni oli huomattavasti isompi :/ Mutta saan nautinnon juuri ja juuri pienivehkeisen nyxäni kanssa.
Täytyy myöntää että joskus haaveilen isommasta... En voi sille mitään. Mieheni tuntuu olevan enemmän kuin tyytyväinen minuun joten annan ymmärtää että minä myös häneen. Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:54"]
[/quote]
lepotilassa tietysti ja on arviolta yli 20cm kikkeli, ja tiedoksi ihan mielelläni katselen.
[/quote]
Ja luulet, ettei miehesi huomaa, siis mitä, ja millä lailla katselet?
Totuushan on se, ettei se lepotila kerro mitään oleellista. Joillakin kun pitenee se kaveri moninkertaisesti toiminnassa, joillakin vain jäykistyy. Tutkitusti erot toimintatilanteessa ovat huomattavan paljon pienempiä kuin levossa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:58"]
ei mikään harvinainen 20cm kulli , nähty useita sen kokoisia.
[/quote]
Kuvissa olet nähnyt, et muualla.
[/quote]
Mä olen nähnyt jo kaksi 20cm munaa vaikka olen vasta 19.
[/quote]
Sano Addille ja Mehmetille terveisiä
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sano Addille ja Mehmetille terveisiä
[/quote] mulla on ollut elämäni aikana 5 kumppania, kaikki suomalaisia. 1 minimuna (n. 5cm seisokissa), 3 normaalia, joista yksi ihanan paksu (ja suonikas) ja yksi yli 20cm (tosin ohut).
N29
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:05"]
Vaimon kaverilla isommat rinnat kuin vaimollani
ja vieläpä huomattavasti ,ainakin kolme kertaa isommat ja terhakkaammat
Kaveri oikein näyttelee niitä täällä mökillä , vähän väliä käy uimassa ja sit laiturilla kävelee edestakaisin tissit heiluen.
Huomaan ,että vaimoani vähän ärsyttää, hänellä on noin A kupin rinnat.
[/quote]vaude
No, miehesi naisella on varmaan pienempi pimppi. Selkainen 7cm ja kasvuvaran vetävä.
ja miehesi kaverin naisella...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:33"]lepomitalla ei ole mitään merkitystä !
[/quote]
No jos lepo 20cm niin tuskin se juhlakunnossa pienempi on. Ja ap varmaan tietää oman miehensä juhlakunnon..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
Miksiköhän tämä vanha ketju on nostettu?..
Anyway. Nudistirannoilla vierailleena olen huomannut että monesti isokulliset miehet (joita näkee siellä enemmän kuin uimahalleissa; mistähän johtuu) hakeutuvat ottamaan aurinkoa paikkaan josta ne varmasti huomataan, esim. kulkureittien viereen. Kivahan sitä on varmasti esitellä. Naiseni mielipidettä en ole kysellyt mutta varmasti tykkää.