Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa olla jo kokoelman alkua muumimukeja.

Vierailija
12.07.2014 |

Olen tilannut lehtiä aina lyhyen pätkän, ja saanut kylkiäisenä muumimukeja, tuossa on jo kolme niitä joulumukeja, uusi muumipappa ja kaksi uutta muumimammaa, tulossa pian vielä  se tuutikki ja tahmatassu. Sitten olen ostanut Halpa-Hallista muutaman mukin mitkä on poistunut tuotannosta kun halvalla sai. Lahjaksi olen saanut kaksi rakkausmukia ja ostin kerran sen muumimamma-mukin jossa kastelee ruusupuskaa, se oli mun mielestä hieno.

Olen aina vähän ihmetellyt muumimukien keräilijöitä, ja nyt musta puolivahingossa meinaa tulla myös.

Alan luultavasti antamaan noita lahjaksi, tai otan käyttöön joskus kun entiset mukit on entisiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laskemassa omani, 47 erilaista on. En yleensä harrasta keräilyä, mutta näitä on tullut ostettua. Ja kun on jonkunlainen kokoelma kertynyt, ei viitsi enää lopettaakaan. Siihen kai tuo muumimukien valmistaminen perustuukin osittain.

Vierailija
2/3 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan aamukahvit ja kaakaot muumimukeista mutta myöntää täytyy, että homma on karannut lapasesta. Mukeja on tällä hetkellä noin 50 kpl, en omista kaikkia vaan on myös monikkokappaleita ja yhtä kai jopa triplastikin. Ostan itse mukeja aina kun huomaan jonkun uuden tulleen (aina en huomaa) ja sitten saan niitä myös lahjaksi. Pidän niistä, ovat sopivan kokoisia, värikkäitä, laadukkaita. En vain tajua, miksi ihmeessä kerään niitä lisää. Olen jo monet kerrat päättänyt, että nyt riitti ja sitten taas huomaan ostavani lisää. Tällä hetkellä puuttuu se uusi muumimamma ja ehkä jokin kesämukikin ja yritän kovasti nyt päättää, että en osta niitä. Mukejä on jo riittävästi eikä niitä kuitenkaan ole keräilyyn asti. Mikähän on vialla, kun kuitenkin sitten taas ostan, vaikka kaapit pursuavat niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mullapa ei edelleenkään ole yhtään :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan