Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myötähäpeä facebookissa

Vierailija
12.07.2014 |

Eräs n. 35v tuttavani tekee jatkuvasti itsestään noloja hehkutuspäivityksiä, joiden ainut tarkoitus tuntuu olevan ihailun ja kehujen niittäminen. Koko ajan on pakko selfie-kuvien kera kertoa että on kauhean kiireinen businesswoman, joka töiden (kuva kokoussämpylöistä) jälkeen vielä jatko-opiskelee (kuva tenttikirjasta), käy salilla (kuva kuntopyörän selästä) ja illalla kokkaa miehensä kanssa sisäfilettä "palkinnoksi töissä saamastani ylennyksestä." 

Näitä päivityksiä tulee lähes päivittäin! Hienoa että on menestyvä ja ahkera mutta tarviiko sitä koko ajan huudella muille? Mikä pakkomielle joillain on kuuluttaa somessa ansioitaan? Tuttavapiirissäni on kymmenittäin menestyneitä akateemisia ihmisiä joilla ei ole mitään tarvetta tehdä itsestään moista numeroa. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli laittaa joka päivä fb:hen kuvia mun lapsista, koska ne vaan on niin ihania. Mut en todellakaan laita koska se olis niin noloo ja mun kaverit ei tod. näk. haluu nähdä mun murujen kuvia jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
42/43 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:43"]

Ap ja muut oman elämänsä iloista päivittävien kritisoijat: mitä teidän mielestä voi ja saa kirjoittaa Facebookiin?

On niin paljon asioita, joita ihmiset eivät jaksa lukea facesta, että mikä on aihepiiri, joka kelpaa?

[/quote]

Taisi osua omaan nilkkaan. 

Tässä ei ollutkaan kyse siitä, ettei voisi päivittää oman elämänsä iloista.

[/quote] 

Mistä tässä nyt sitten on kysymys? Eikö tuo juuri ollut ap:n ongelma: häntä ärsyttää fb-kaveri, joka päivittää elämänsä pieniä mukavia asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niistä facepäivityksistä ei ole kuin haittaa, niin tosiaan kannattaa tehdä youTube videoita ja nousta niillä kuuluisuuteen sekä rikastua. Turha tuhlata aikaansa faceen tai täällä narisemiseen kun menestys odottaa aivan ovella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän