Mikä meikki saa kasvot näyttämään keltaisilta?
Olen huomannut, että monissa tosi-tv-ohjelmissa naisten kasvot näyttävät jossakin tietyssä valossa aivan luonnottoman keltaisilta. Vaikea uskoa, että he tieten tahtoen meikkaisivat itsensä keltaisiksi, ja kyse ei tosiaankaan ole yhdestä meikkaustaidottomasta daamista vaan ilmiö on nähtävillä sekä suomalaisissa että ulkomaissa sarjoissa. Mikä meikkitrendi saa kasvot näyttämään sellaisilta? Minun silmiini näyttää aivan hullulta.
Kommentit (5)
Mietin, että onko tässä joku vastaava juttu kuin sen trendikkään hohdepuuterin kanssa, että normivalaistuksessa meikki näyttää hyvältä mutta salamavalot saavat kasvot näyttämään ihan kahjoilta. Vaikea kuvitella, että kukaan olisi tieten tahtoen niin hölmön näköisenä varsinkin telkkarissa :D -ap
Väärä meikkivoide sävy se siellä vain kellertelee. Mullakin helposti tulee se kamala oranssihtava sävy. Meikkivoiteiden tummemmat sävyt eivät sovi suomalaiselle kalvakalle iholle.
Ei se mikään trendi ole, vaan maskeeraajan virhe.
1.Eli ole kuvattavalle sopivaa tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta
-> keltainen naama
2. Ei ole vihreään taittavaa meikkivoidetta oliivi-ihoiselle
-> keltainen naama
Monet neutraalit meikkivoiteet itselleni liian keltaisia, lämpimissä näytän vaaleanpunaiselta ja monessa viileässä sävyssä harmaalta.
Keltainen on siis usein kompromissi porsaan ja kuolleen näköisen naaman välillä…
Mun silmään näyttelijät näyttää aina punaisilta :D