Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko suomessa insestistä alkunsa saaneita lapsia?

Vierailija
11.07.2014 |

aikuisia?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kertoi "kaikkien tietäneen" tapauksen, jossa nuori tyttö tuli raskaaksi ja tiedettiin, että isänsä oli lapsen isä.. Siihen aikaan ei mitään abortteja tehty, ja moni mies pääsi kuin koira veräjästä.

Siinä on monella adoptoidulla kova paikka kun lähtevät selvittämään vanhempiaan. Puhumattakaan siitä kun jotkut vänkäävät vanhalta äidiltä tietoa että "kuka isä on". Pitäisi hyväksyä, että jos äiti ei halua kertoa niin ei halua. Siihen voi olla syy.

Vierailija
2/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun serkku synnytti isälleen lapsen 13-vuotiaana. Isä raiskasi myös 8-vuotiaan pikkusiskon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienessä kaupungissa on ihan avoimesti liikkuva sisaruspari. Näillä ei taida lapsia kuitenkaan olla ja toivottavasti ei tule! Mikä voi olla pielessä, että alkaa sukulaisen kanssa vehtaamaan?

Vierailija
4/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla edelleen suhde isääsi. Jos olet aikuinen ei kyse enää raiskauksesta. Ei tarvitsisi olla tekemissä enää. Tietääkö kukaan muu suhteestanne? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut muita seksikumppaneita?

Ymmärrän että lapsena et voinut asialle mitään mutta jos vielä aikuisiälläsi jatkatte niin paheksun. Isäsi pitäisi saattaa vastuuseen.

Sairaita olette.

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:26"]

Minulle tehty kahdesti abortti, toinen 12-vuotiaana, ja molemmissa tapauksissa taustalla isän teot. Ensimmäinen abortti teetätettiin toisessa maassa, ettei tule kysymyksiä viranomaisilta.

Toinen kerta, olin jo täysi-ikäinen. En sanonut kenellekään. Enkä aio sanoakaan.

Luulen, etten ole ainoa, sillä ei tätä minustakaan kukaan päälle päin tiedä tai tule tietämään.

[/quote]

Vierailija
5/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:43"]Onko sinulla edelleen suhde isääsi. Jos olet aikuinen ei kyse enää raiskauksesta. Ei tarvitsisi olla tekemissä enää. Tietääkö kukaan muu suhteestanne? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut muita seksikumppaneita?

Ymmärrän että lapsena et voinut asialle mitään mutta jos vielä aikuisiälläsi jatkatte niin paheksun. Isäsi pitäisi saattaa vastuuseen.

Sairaita olette.

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:26"]

Minulle tehty kahdesti abortti, toinen 12-vuotiaana, ja molemmissa tapauksissa taustalla isän teot. Ensimmäinen abortti teetätettiin toisessa maassa, ettei tule kysymyksiä viranomaisilta.

Toinen kerta, olin jo täysi-ikäinen. En sanonut kenellekään. Enkä aio sanoakaan.

Luulen, etten ole ainoa, sillä ei tätä minustakaan kukaan päälle päin tiedä tai tule tietämään.

[/quote]
[/quote]
Kyllähän täysi-ikäisenkin voi raiskata.

Vierailija
6/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Kaikkialla maailmassa on.

Vierailija
7/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Ja arvelisin että suurinta osaa ei ole tunnistettu tai tunnustettu insestistä alkaneiksi.

Oma kaverini synnytti isänsä lapsen 12 vuotiaana, vauva annettiin adoptioon ja isä lähti linnaan istumaan.

Vierailija
8/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti on. Mutta eihän näitä tietysti toitoteta ympäriinsä, että biologinen isä onkin ukki tms.

Vierailija
9/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään, joka on insestin tuloksena syntynyt ja itse vielä synnytti lapsen isoisälleen.

Vierailija
10/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:48"]

Tiedän erään, joka on insestin tuloksena syntynyt ja itse vielä synnytti lapsen isoisälleen.

[/quote] 

Oikeestiko? Voiko olla todellista? 

Vierailija
11/47 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

WTF???

Vierailija
12/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traaginen juttu tietenkin. Onko tällaista todellakin tapahtunut 

Vierailija
13/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Apua... Itsekin tiedän tällaisen tapauksen, mutta olen kuvitellut sen aina olevan vain juoru. Onkohan samasta kyse? Eivät varmaan kovin yleisiä tapauksia ole. Voi ei, ei tuollainen voi olla totta. Todella surullista..!

Vierailija
14/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:03"]

[/quote] Ei  ne tapaukset taida niin harvinaisia olla, varsinkaan joskus yli 50 vuotta sitten. Aika monesti tytär otti perheessä äidin roolia jos äiti menehtyi.

Apua... Itsekin tiedän tällaisen tapauksen, mutta olen kuvitellut sen aina olevan vain juoru. Onkohan samasta kyse? Eivät varmaan kovin yleisiä tapauksia ole. Voi ei, ei tuollainen voi olla totta. Todella surullista..!

[/quote]

Vierailija
15/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:03"]

[/quote] Ei  ne tapaukset taida niin harvinaisia olla, varsinkaan joskus yli 50 vuotta sitten. Aika monesti tytär otti perheessä äidin roolia jos äiti menehtyi.

[/quote]

[/quote]  

Oikeestiko? Tehtiinkö oikeesti niin? Paljon on kyllä kuullut mutta että tytär olisi ryhtynyt äidiksi 

Vierailija
16/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan on ollut insestistä alkunsa saaneita raskauksia (esim. etelä-suomessa 12v tyttö isänsä toimesta), mutta eikö raskaudet abortoida vaikka viimeisillä viikoilla? Annetaanko insestiraskauksien tietoisesti jatkua synnytykseen asti?

Vierailija
17/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:48"]

[/quote] 

[/quote]

Näin olen ymmärtänyt. Äitinsä piti lapsen, mutta tytär antoi omansa pois. Kamalaa ajatellakin millaista vääryyttä ja sairautta maailmaan mahtuu.

Vierailija
18/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:15"]

Tokihan on ollut insestistä alkunsa saaneita raskauksia (esim. etelä-suomessa 12v tyttö isänsä toimesta), mutta eikö raskaudet abortoida vaikka viimeisillä viikoilla? Annetaanko insestiraskauksien tietoisesti jatkua synnytykseen asti?

[/quote] 

Voidaanko loppumetreillä edes keskeyttää? Myös silloin kun keskeytys on mahdollista, niin eiköhän tutkita onko keskeytykseen aihetta terveyden 

kannalta sekä kokonaistilannetta ja mikä on uhrin ikä ja mielipide, vai miten se menee  

Vierailija
19/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:48"]

[/quote] 

[/quote]

Näin olen ymmärtänyt. Äitinsä piti lapsen, mutta tytär antoi omansa pois. Kamalaa ajatellakin millaista vääryyttä ja sairautta maailmaan mahtuu.

[/quote] 

Toi on niinkuin sairaan suvun sukurasite. Olikohan isoisä tyttären isä? 

Vierailija
20/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Mitä sitten?