Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko suomessa insestistä alkunsa saaneita lapsia?

Vierailija
11.07.2014 |

aikuisia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:50"]

Minä sain alkuni raiskauksen seurauksena.

[/quote]

Älä trolli jauha paskaa. Jokainen raiskauksesta alkunsa saanut lapsi abortoidaan. Jokainen!

[/quote]

Sivusta huomautan, että kaikkia raiskauksia ei ilmoiteta, eivätkä sellaiset hiljaiset raskaaksi tulleet uhrit välttämättä hakeudu terveydenhuollon piiriin, kuin vasta synnyttämään.

Vierailija
42/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pahasti kehitysvammaisen naisen joka on syntynyt insestin seurauksena. Hänet on hylätty hoitolaitokseen. Äitinsä ei kykene edes katsomaan lapseensa päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:30"]

Tiedän pahasti kehitysvammaisen naisen joka on syntynyt insestin seurauksena. Hänet on hylätty hoitolaitokseen. Äitinsä ei kykene edes katsomaan lapseensa päin.

[/quote] 

Tuollaisessa hommassa ei kukaan terapeutti pysty auttamaan. Elämä on niin rankkaa! 

Vierailija
44/47 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänhän kuka vain voi väittää mitä vain. Aika vähän näistä on julkisuudessa puhetta ja varmaankin aika vähän ihmiset puhuvat muutoinkaan.

Minulle tehty kahdesti abortti, toinen 12-vuotiaana, ja molemmissa tapauksissa taustalla isän teot. Ensimmäinen abortti teetätettiin toisessa maassa, ettei tule kysymyksiä viranomaisilta.

Toinen kerta, olin jo täysi-ikäinen. En sanonut kenellekään. Enkä aio sanoakaan.

Luulen, etten ole ainoa, sillä ei tätä minustakaan kukaan päälle päin tiedä tai tule tietämään.

Vierailija
45/47 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:43"]Onko sinulla edelleen suhde isääsi. Jos olet aikuinen ei kyse enää raiskauksesta. Ei tarvitsisi olla tekemissä enää. Tietääkö kukaan muu suhteestanne? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut muita seksikumppaneita?

Ymmärrän että lapsena et voinut asialle mitään mutta jos vielä aikuisiälläsi jatkatte niin paheksun. Isäsi pitäisi saattaa vastuuseen.

Sairaita olette.

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:26"]

Minulle tehty kahdesti abortti, toinen 12-vuotiaana, ja molemmissa tapauksissa taustalla isän teot. Ensimmäinen abortti teetätettiin toisessa maassa, ettei tule kysymyksiä viranomaisilta.

Toinen kerta, olin jo täysi-ikäinen. En sanonut kenellekään. Enkä aio sanoakaan.

Luulen, etten ole ainoa, sillä ei tätä minustakaan kukaan päälle päin tiedä tai tule tietämään.

Kyllähän täysi-ikäisenkin voi raiskata.

Lisäksi, että voi raiskata, niin myös hyväksikäyttö voi jatkua aikuisuuteen. Pitkällekin aikuisuuteen. Sen estäminen tai lopettaminen on pitkään jatkuneen traumatisoitumisen johdosta toisinaan, tietyissä olosuhteissa, käytännössä sula mahdottomuus uhrille.

Vierailija
46/47 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsella täytyy olla oikeus tietää!  ;x

Vierailija
47/47 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ala-aste aikoinani vihjailtiin, että yhtä tyttöä käytti isänsä hyväkseen ja tyttö synnytti isälleen lapsen, joka otettiin sitten huostaan.

Muistan tämän koulun pihalla yksin kyyhöttävän sulkeutuneen tytön, jota kukaan ei kyennyt auttamaan moiselta kauheudelta. Hän on ollut eläkkeellä pitkään ja ikää 40+.

Kuvottavaa, ällöttävää, jäätävän kamalaa. Nykyisin tämä insestillä alun saanut tytär myy fb-kirpulla kaikenlaista. Ilmeisesti on saanut kuitenkin hyvän elämän sijaisperheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi