onko suomessa insestistä alkunsa saaneita lapsia?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:27"]Minä olen. Mitä sitten?
[/quote]
Miten olet selvinnyt. ?
No minun ja minun äitini yhteinen poika on sellainen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:27"]Minä olen. Mitä sitten?
[/quote]
Miten olet selvinnyt. ?
[/quote]
No ei tässä mitään, isä nussi siskoaan ja minä synnyin. Hyvin pyyhkii, hyvä duuni, kaunis vaimo.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:29"]
Ior Bock -vainaa. Googleta nimi.
[/quote]
Ior Bockin tarinoita vain on aika vaikea uskoa, vaikka toki on mahdollista, että jokin hänen sanomansa asia pitää paikkansa.
Kuortaneella on ainakin yksi. Kerran 80- luvulla oli naapuri ollut menossa kylään, kun aikuinen tytär oli yllätetty vanhemman isänsä kanssa sängystä!
Vanha ukko kuoli muutamavuosi sitten, niin paljon oli kauniita värssyjä ja kukkalaitteita hänen haudalla.. Itseäni oksetti niin helvetisti, minun mielestä sellaista ukkoa ei olisi pitänyt haudata ollenkaan kirkkomaahan!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:32"]
No minun ja minun äitini yhteinen poika on sellainen.
[/quote]
Sinun ja äitisi yhteinen poika? Eli äitisi on poikasi äiti vai? Joopa joo, niin varmaan
Isänsä käytti hyväkseen luokkakaveriani ja pikkusiskoaan. 15-vuotiaana luokkakaverini sitten synnytti isälleen. Lapsi meni lastenkotiin tai adoptioon. Pikkukaupungissa kaikki sen asian tiesi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:44"]
Isänsä käytti hyväkseen luokkakaveriani ja pikkusiskoaan. 15-vuotiaana luokkakaverini sitten synnytti isälleen. Lapsi meni lastenkotiin tai adoptioon. Pikkukaupungissa kaikki sen asian tiesi.
[/quote]
Hitto! On ne kyllä rankkoja juttuja. Tulee uneton yö kun näitä lukee
[/quote]
Toi on niinkuin sairaan suvun sukurasite. Olikohan isoisä tyttären isä?
[/quote]
Muistaakseni on. Olin lapsi, kun kuulin aikuisten siitä puhuvan. Käsittääkseni mies ei joutunut vastuuseen teoistaan.
Kuortaneella sattui vuosituhannen vaihteessa myös sellainen tapaus, että eräs 8- lk ylästeella oleva tyttö tuli raskaaksi ja synnytti lapsen. No kuinkas ollakkaan myös tyttären äiti tuli raskaaksi samoihin aikoihin ja vieläpä samalle pojankossille, kuin tyttärensä! : x
Minä sain alkuni raiskauksen seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:48"]
[/quote]
[/quote]
Muistaakseni on. Olin lapsi, kun kuulin aikuisten siitä puhuvan. Käsittääkseni mies ei joutunut vastuuseen teoistaan.
[/quote]
Eipä tietenkään. Aikaisemmin ei saanut puuttua perheen sisäisiin asioihin. Sitäpaitsi ihmisillä oli koskemattomuus jos oli rahaa
Ja kuinka paljon on äitejä, joilla on lapsi poikansa kanssa!
Miehet sentään tuppaa jäämään kiinni näistä kolttosistaan, mutta naisia kärähtelee paljon harvemmin. Jotenkin en vaan pysty uskomaan, ettei mielenvikaisia olisi naisissakin. Joitain naispedojahan on jäänyt kiikkiin, mutta mieleen ei tule yhtäkään insesti-äitiä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:53"]
Ja kuinka paljon on äitejä, joilla on lapsi poikansa kanssa!
Miehet sentään tuppaa jäämään kiinni näistä kolttosistaan, mutta naisia kärähtelee paljon harvemmin. Jotenkin en vaan pysty uskomaan, ettei mielenvikaisia olisi naisissakin. Joitain naispedojahan on jäänyt kiikkiin, mutta mieleen ei tule yhtäkään insesti-äitiä.
[/quote]
Kauheeta ajatellakaan koko asiaa
Ot: inhoan tuota 'hyväksikäyttää' sanaa. Eikö 'pahaksikäyttää' kuvaisi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:05"]
Ot: inhoan tuota 'hyväksikäyttää' sanaa. Eikö 'pahaksikäyttää' kuvaisi paremmin.
[/quote]
Hyväksikäyttäjä käyttää toista omaksi hyväkseen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:50"]
Minä sain alkuni raiskauksen seurauksena.
[/quote]
Älä trolli jauha paskaa. Jokainen raiskauksesta alkunsa saanut lapsi abortoidaan. Jokainen!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:05"]Ot: inhoan tuota 'hyväksikäyttää' sanaa. Eikö 'pahaksikäyttää' kuvaisi paremmin.
[/quote]
Niinpä, mutta käyttäväthän ne hyväkseen; omaksi hyväkseen. Siinä ei paljon toisen osapuolen etu vaakakupissa paina.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:48"]
Tiedän erään, joka on insestin tuloksena syntynyt ja itse vielä synnytti lapsen isoisälleen.
[/quote]
Oikeestiko? Voiko olla todellista?
[/quote]
Näin olen ymmärtänyt. Äitinsä piti lapsen, mutta tytär antoi omansa pois. Kamalaa ajatellakin millaista vääryyttä ja sairautta maailmaan mahtuu.
[/quote]
[/quote]
Vai sekö juuri oli se pointti. Sorry, kun tyhmä kysyy, mutta näissä asioissa ei pysy mukana