Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas tästä selvitään.

Vierailija
11.07.2014 |

Vaimo jäi tavallaan rysän päältä kiinni, mutta olin jotenkin niin hämilläni että poistuin paikalta eikä vaimo tiedä minun nähneen.

Kuinka pitäisi aloittaa keskustelu. Aika vaikeaa sanoa että olen nähnyt mutta lähdin pois.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:25"]

Vaimo jäi tavallaan rysän päältä kiinni, mutta olin jotenkin niin hämilläni että poistuin paikalta eikä vaimo tiedä minun nähneen.

Kuinka pitäisi aloittaa keskustelu. Aika vaikeaa sanoa että olen nähnyt mutta lähdin pois.

[/quote]

Eiköhän sen keskustelun voi aloittaa aika suoraan, ei tuollaisessa tilanteessa tarvitse jäädä miettimään, josko sanavalinnat loukkaavat. Asiallinen voi olla, jos ei suurempaa tunnekuohua ole, mutta ei siinä nyt hirveästi tarvitse puurokuppia kiertää, eikö niin?

Vierailija
2/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, mutta ajattelin vaan että kuinka se vaikuttaa kun sanoo nähneensä mutta ei puuttunut asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi kertoa toisaalta syvästä järkytyksestä, toisaalta välinpitämättömyydestä. Itse olisin toiminut samoin, nussikoon toisiaan, mulle ei enää kelpais.

Vierailija
4/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä sitten vaikka sulatella asiaa, unohtaan sitä näkyä tuskin pystyy.

Vierailija
5/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se nainen,ansaitset parempaa.

Vierailija
6/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:05"]

[/quote]

Niin kai, en vielä tiedä.

Vierailija
7/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan normaali reaktio järkyttävään asiaan. Kyllä monella se ensimmäinen ajatus on poistua tilanteesta kun näkee parin työn touhussa, ja vielä jos toinen on oma puoliso. Varmaan itsekin reagoisin juuri noin.

Muutama tovi varmaan kannattaa miettiä, mitä haluaa sanoa ja vähän tasata ajatuksia ettei hyydy täysin siinä kohtaa kun haastaa vaimoa asiasta. Mutta minusta hyvin suoraan voi sanoa, niin kuin asia on. Että näit heidän puuhansa. Ja jos ihmettelee, mikset heti sanonut mitään, niin voi kyllä ihan sanoa, että oli niin järkyttävä/hämmentävä hetki, ettei sitä tiennyt mitä teki. Omaan suuhun toki sopivasti muotoiltuna.

Vierailija
8/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna anteeksi,nauraa selän takana tyhmyyttäsi toiselle miehelle ja jatkatte "onnellisena" elämäänne ja nainen jatkaa pettämistä koska tajuaa että annat anteeksi. Iso päätös mutta varmasti oikea. Tsemppiä ja voimia sinulle. Tiedän tilanteen koska mieheni petti minua ja tein oikean päätöksen kun jätin hänet loppujen lopuksi koska jatkoi pettämistä ekan hairahduksen jälkeen.

-nro 6-

Vierailija
9/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi toiset vielä ehdottaa että puhuisitte,kerran pettää niin potku persuksille saman tien. Iljettävä edes ajatella että koskisin ihmiseen kun tiedostaen pettäisi minua. Kuvottavaa. En jatkaisi,älä sinäkään.

Vierailija
11/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

Mieti ihan rauhassa, alkujärkytys varmaan nyt suuri. Mutta onhan tuo kyllä todella sikamainen temppu. Aika pitkämielinen sitä saa ihminen olla jos pystyy pettämisen antamaan anteeksi.

Vierailija
12/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:14"]

en ymmärrä miksi toiset vielä ehdottaa että puhuisitte,kerran pettää niin potku persuksille saman tien. Iljettävä edes ajatella että koskisin ihmiseen kun tiedostaen pettäisi minua. Kuvottavaa. En jatkaisi,älä sinäkään.

[/quote]

No kyllä minusta on silti asiallista selvittää homma vaikka ero olisikin itsestäänselvä. Tarkoitan siis sitä, ettei vaan pakkaa tavaroitaan ja häviä kuin pieru saharaan. Ei pidä alentua toisen tasolle, on helpompi myöhemmin katsoa itseään peiliin kun hoitaa hommat aikuisesti ja järkevästi. Ei silti tarvitse kynnysmattona olla.

Vierailija
13/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ensin puhua asiat ja kertoa siinä samalla että ero tuli. Aikuismaisesti ja niin että toinen ymmärtää. En puhunut että pitäisi vain hävitä kuin pieru saharaan.

nro 6 ja 9

Vierailija
14/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:07"]

Niin, itsekkin ajattelin että täytyy ensin itsekseen miettiä. Jos on vaan kerta hairahdus vaikka.

[/quote]

[/quote]

Mieti ihan rauhassa, alkujärkytys varmaan nyt suuri. Mutta onhan tuo kyllä todella sikamainen temppu. Aika pitkämielinen sitä saa ihminen olla jos pystyy pettämisen antamaan anteeksi.

[/quote]

Vierailija
15/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä tekemästä se vaimo jäi kiinni?

Vierailija
16/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkajunako puksutti?

Vierailija
17/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:23"]

Niin mitä tekemästä se vaimo jäi kiinni?

[/quote]

Lomalla kun oon niin vein muutaman viinerin vaimon työpaikalle. En heti vaan ymmärtänyt kun kuulin voihkinaa ja näin , kengät ensin tunsin. Pöydällä oli selällään ja joku nai siinä sitten. Pois siittä lähdin hiljaa.

Vierailija
18/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompaa sai.

Vierailija
19/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä keskustelun? Aiotko jatkaa yhdessä?

Vierailija
20/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille teet jos saa parempaa muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan