Vihreät silmät ovat kauniit.
Kommentit (70)
En pysty kiinnostumaan muuta kuin vihreäsilmäisistä naisista. Itsellä siniset ja sinisilmänaiset tuntuvat liiaksi kuin omalta siskolta. Ruskeasilmäiset taas eivät esteettisesti viehätä yhtään.
No kyllä olisikin kamalaa jos joku tunnistaisi että olet laittanut tänne kuvan silmästäsi. :D voi hyvänen aika.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:19"]
No kyllä olisikin kamalaa jos joku tunnistaisi että olet laittanut tänne kuvan silmästäsi. :D voi hyvänen aika.
[/quote]
Niinpä, jos joku tuttu tunnistaa niin sittenhän se käy itsekin täällä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:08"]
käärmeillä on vihreät silmät...
[/quote]
Ja kissoilla!
mulla on sellaiset tumman turkoosit silmät.. eivät näytä kaukaa katsottuna miltään. koko ikäni olen miettinyt, että minkä väriset silmäni ovat, kun väristä on vaikea saada selvää.. olen aina ajatellut että ne ovat jotakin epämääräistä sinisen, vihreän ja harmaan sekoitusta. yksi päivä kuitenkin huomasin, että kirkkaassa valossa ja läheltä katsottuna ne ovat ihan selkeästi viheät.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:48"]
Vihreät silmät ovat kauneimmat kyllä.
Itse pidän Benedict Cumberbatchin silmistä, jotka ovat välillä vihreät, välillä sinertävämmät, välillä harmaat. Heterokromatiaksi kutsutaan tota.
http://www.pinterest.com/uosanchan/eyes/
[/quote]
Gsus, mä haluun tollaiset hetskukromaattiset silmät. Vaihtaisi väriä asun mukaan!
Mulla on harmaan, vihreän, sinisen ja keltaisen sekoitusta silmät. Minäkään en oikein tiedä että minkä väriset ne oikeasti on.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:42"]
Itse pidän Benedict Cumberbatchin silmistä, jotka ovat välillä vihreät, välillä sinertävämmät, välillä harmaat. Heterokromatiaksi kutsutaan tota.
[/quote]
Gsus, mä haluun tollaiset hetskukromaattiset silmät. Vaihtaisi väriä asun mukaan!
[/quote]
Taitaa olla photoshoppailun tulosta nuo täysin erilaiset sävyt.
Mulla on vissiin tuommoiset heterokromaattiset silmät, en ole kyllä tiennyt että sille on nimikin. Ne on harmaat, siniset tai vihreät valaistuksesta/meikistä/vaatteista riippuen. Multa on muutaman kerran tutut kysyneet että olenko ottanut värilliset piilarit käyttöön kun silmät on ihan eriväriset. Kaikista kirkkaanvihreimmät ne on kun olen itkenyt, varmaan se punainen ympäristö korostaa niitä vihreitä sävyjä :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:42"]
[/quote]
[/quote]
Taitaa olla photoshoppailun tulosta nuo täysin erilaiset sävyt.
[/quote]
Joo, kuvista osa voi olla photoshopattuja, mutta Benedictin silmät vaihtavat väriä kyllä ihan oikeasti. Tai eihän ne mitään vaihda väriä, vaan ne ovat vain eriväriset ja niissä heijastuu kuvattaessa milloin mikäkin väri. Heterokromatia on silmien kehityshäiriö. Bennyn silmien värin vaihtelua voi bongata mm. Sherlock-sarjassa ja sitä on selvästi käytetty myös hyväksi.
Mulla on vihreät silmät. Inhottava silmien väri.
Mulla on sammaleenvihreät silmät. Kiva jos jonkun mielestä väri on kaunis..
Siniset ovat kuin kuin meri ja taivas, vihreät taas kuin yrjö, se laattas
Kiva että jotkut tykkää. Itse vihreäsilmäisenä olen aina toivonut sinisiä silmiä, mutta minkäs tälle voi... :) Silmiäni on moni sanonut erikoisiksi, koska väri on muuten tumman vihreä, mutta pupillin ympärillä on keltainen rengas, mikä lie mutaatio sekin.
Hazel eyes. Suomessa tuntematon käsite. Pure love :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:48"]
[/quote]
[/quote]
Mun miehellä muute on tollaset ! ;o ne on nii hienot ja hän on ihonväriltään normaalia ruskeempi ni on kyl ihana. Epistä :3 :D