Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuhlaa rahaa

Vierailija
11.07.2014 |

Jaahas,mies oli sitten tuhlannut 200 e rahapeleihin,olisi tuon rahan voinut lasten hyväksikin käyttää.. Jääpähän sitten puuhamaa ym. väliin.Muutenkaan ei tuota rahaa liiemmälti ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat miehen itse tienaamia rahoja niin saakin tuhlata.

Vierailija
2/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että mies on koukussa rahapeleihin. Toisinaan niistä voi kyllä voittaa ihan isojakin summia, toisinaan sitten häviää kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"]

Toisinaan niistä voi kyllä voittaa ihan isojakin summia, toisinaan sitten häviää kaiken.

[/quote]

Käytännössä homma toimii niin, että mitä enemmän pelaa, sitä enemmän häviää. "Talo voittaa aina."

 

Vierailija
4/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle äijä. Pilaat lasten lapsuuden.