Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirja, mitä juuri nyt luet.

Vierailija
11.07.2014 |

Itselläni on John Simonin Koneen ruhtinas. Ollut hyllyssä jo pitkään, nyt lukusessa. Aika mielenkiintoinen. Seuraavaksi luen Kari Välimäen Todensanat, sain lahjaksi ja en ole ehtinyt lukea. Loma on ihanaa aikaa tarttua kirjaan, eikö?

Kommentit (313)

Vierailija
121/313 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

George R.R. Martin : Game of Thrones Lohikäärmetanssi osa1

Vierailija
122/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galina Galinavisneskajan Galina. Mielenkiiintoinen löytö kesämarkkinoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A world of Winnie-the-Pooh, Poikamme on 4v. ja tämä on nyt tän kesän kirja. Itselläni on lukusessa Henning Mankellin Tea-bag.

Vierailija
124/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian Keyes: Naura, Claire, naura

Vierailija
125/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åsne Seierstad: Yksi meistä: kertomus Norjasta

Pia Heikkilä: Koodinimi Kajaali

Virpi Hämeen-Anttila: Yön sydän on jäätä

Nää kaikki on uusia mutta oon lukenut tänä kesänä kaikkea klassikoista uutuuksiin. Ensimmäistä kertaa aikoihin minulla on ollut lukemiseen aikaa ja intoa ja olen lukenut kaikenlaista ja jättänyt armotta kesken kirjan jonka kanssa en viihdy. (Näistä luvussa olevista Heikkilän kirja voi jäädä kesken, se on siinä rajoilla ettei ole liian kevyt ja hölmö makuuni. Teema kirjassa on kiinnostava mutta juoni ja kerronta ovat vähän heikompia.)

Seuraavana listalla on Leif GW Perssonia ja Mika Waltaria.

Ai niin, Orhan Pamukin Musta kirja unohtui tuosta luvussa olevien listalta. Se on kotona iltalukemisena, nää muut on riippumattolukemisena mökillä.

Vierailija
126/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harper Lee- Kuin surmaisi satakielen. Joka kesä luettava. - Onko nuo Tarttit oikeasti hyviä vai samanlaista scheissea kuin Coelhot?

Vierailija
127/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä Camilla Läckbergiä, Enkelintekijä. On kyllä niin viihdyttävä, että seuraavaksi luettava edellinen Majakanvartija.

Vierailija
128/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:50"]

Täällä Pohjantähden alla, pitkä aika kun viimeksi sen luin niin päätin nyt kesän aikana lukea uudelleen.

[/quote]

Sama sarja menossa, kakkososan loppupuolella juuri. Mä luen Pohjantähden uudelleen joka kesä, mun ikioma kesäperinne. :)

Vierailija
129/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:26"]Harper Lee- Kuin surmaisi satakielen. Joka kesä luettava. - Onko nuo Tarttit oikeasti hyviä vai samanlaista scheissea kuin Coelhot?

[/quote]

Ovat oikeasti hyviä. Terveisin Coelhosta oksennusrefleksin saava.

Vierailija
130/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:17"]

Jennifer Worthin Shadows of the Workhouse. Kirjasarja, johon Hakekaa kätilö -sarja perustuu. Omia kokemuksia, hyvin kirjoitettu. Oppii paljon brittiläisestä yhteiskunnasta ennen vanhaan.

[/quote]

Olen juuri aloittelemassa samaa kirjasarjaa, Kindle-versiona. :) Lisäksi luen parhaillaan Siddharta Mukherjeen kehuttua kirjaa The emperor of all maladies : A biography of cancer. Olen lukenut siitä noin puolet, ja täytyy sanoa, että sen lukeminen ottaa koville aiheen raskauden vuoksi.

Mulla on tapana lukea (liian) montaa kirjaa yhtäaikaa.

Vierailija
131/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virginia Cowlesin Romanovit. 

Vierailija
132/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:17"]

Jennifer Worthin Shadows of the Workhouse. Kirjasarja, johon Hakekaa kätilö -sarja perustuu. Omia kokemuksia, hyvin kirjoitettu. Oppii paljon brittiläisestä yhteiskunnasta ennen vanhaan.

[/quote]

Olen juuri aloittelemassa samaa kirjasarjaa, Kindle-versiona. :) Lisäksi luen parhaillaan Siddharta Mukherjeen kehuttua kirjaa The emperor of all maladies : A biography of cancer. Olen lukenut siitä noin puolet, ja täytyy sanoa, että sen lukeminen ottaa koville aiheen raskauden vuoksi.

Mulla on tapana lukea (liian) montaa kirjaa yhtäaikaa.

[/quote]

Lisäys vielä edelliseen. Tarkoitus olisi lukea kesän (tai sitten syksyn) aikana myös Karl Ove Knausgårdin omaelämäkerrallisen sarjan ykkösosa, ehkä enemmänkin jos vain ehdin. Jälleen englanninkielisenä Kindle-versiona.

Vierailija
133/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna jamesonin elämänkerta.

Vierailija
134/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virginia Cowlesin Romanovit. 

Vierailija
135/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Markkanen, Helsingin observatorio.

Vierailija
136/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Kaipaisen "Poimisin heliät hiekat." Luin tuon Kinnusen "Neljäntienristeys" alkukesästä, enkä tykännyt. Henkilöt olivat toivottomia ja katkeria, eivät tehneet mitään iloisemman elämänasenteen eteen.

Vierailija
137/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemingwayn Joen yli puiden siimekseen 

Vierailija
138/313 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi en mitään

Vierailija
139/313 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Ngugi: Nisun jyvä

Nisun jyvä on ensimmäinen suomeksi ilmestynyt kenialaisen kirjailijan romaani. Kirja kertoo Kenian kikujujen vapaustaistelusta siirtomaavaltaa vastaan. Kirja valittiin vuonna 1972 UNISCOn kansainvälisen kirjavuoden nimikkokirjaksi.

Vierailija
140/313 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiininkuorten katu - Ayad Akhtar

Portobellon noita - Paulo Coelho

Piin elämä - Yann Martel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan