Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 28-vuotias mies ikäloppu nuorten naisten silmissä

Vierailija
07.07.2021 |

?

Kommentit (27)

21/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patuksi sinä alat muuttumaan jo.

Nainen mummoutuu jo 25-vuotiaana.

T: 20v ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
22/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ainakaan mun mielestä. Itse katselin jo 18-vuotiaana kolmekymppisiä tai vanhempiakin miehiä. Kyllähän niistä sitten tarjontaa olikin. Ja löytyi myös kumppani. Eipä tuo ikäero ole haitannut, tuntuu kyllä usein että minä olen tämän suhteen aikuisempi osapuoli.

En vain kiinnostunut koskaan oman ikäisistäni, halusin miehen ja enkä poikaa. Tuntui oudolta kuin kaverit ihastuivat kaikkiin teinipoikiin. Ja vissiin pitivät minua outona kun katselin "vanhoja ukkoja".

Nuoremmilla tahtoo olla vielä hölmöily- ja sekoiluvaiheet edessä. Vanhemmalla on jo pikkusen viisautta ja kypsyyttä enemmän parisuhteissa ja elämässä, ihan jo siitäkin syystä tunsin viehätystä miehiin. Teinipoikien olemus ei edes kiihottanut mitenkään seksuaalisesti.

Ei ihme että tuntuu että olet suhteen aikuisempi osapuoli, kun ne miehet jotka etsii huomattavasti nuorempaa on henkisesti lapsellisemmaksi jääneitä kuin oman ikäistä seuraa kaipaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 38 vuotias sisko otti sun ikäisen miehen ja nyt heillä on kaksi lasta eli et ole ikäloppu.

Vierailija
24/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet komea, hoikka, lihaksikas, ei kaljuuntumista niin olet hyvin haluttu jopa 18v joukossa.

Voit jopa voittaa ne nuoremmat kollit jos löytyy luksuspremium auto ja omistusasunto hyvällä paikalla.

Nuoren naisen painajainen, vanhempi mies jolla on omistusasunto... Kiitorata suoraan keski-ikään. Älkää hyvät nuoret menkö tuohon ansaan. Kyllä te ehditte sitten siinä omistusasunnossa kökkiä vielä enemmän kuin toivottekaan.

Vierailija
25/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla 21-vuotiaat naiset ovat jo valmistuneet yliopistosta ja ovat työelämässä. Tuskin ovat liian nuoria siis sulle. Suomalaiset samanikäiset oksentelee pitkin puistoja haalarit päällä eli ovat liian nuoria

Kerrotko vielä tarkemmin, missä maassa.

Vierailija
26/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikäloppuja ovat, toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä.

Vierailija
27/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27-vuotiaiden silmissä ei välttämättä, 18-vuotiaiden silmissä jo 21-vuotias mies on ikivanha.

Olet ikä loppu alle 25v.silmissä! Et sitä vanhempien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi