Siniset silmät on rumat
ja mitättömän väriset. Ruskeat tai vihreät on kiinnostavat ja intensiiviset.
Kommentit (82)
Minulla on vaaleat siniset silmät, joita reunustaa tumman siniset "renkaat". Omasta mielestäni silmäni ovat kauniita.
Ruskeat silmät ovat merkki siitä että on ollut vaippa liian tiukalla :)
t: ruskeasilmäinen
Minä en tykkää ruskeista silmistä, ne on jotenkin petolliset. Siniset on ihanat. Mulla itsellä on harmaat :(
Ruskeat silmät on ainoat kauniin väriset.
HAHHA itelläs on varmaa ruskeet paska silmät ja OOT VITUN KATKERA KUN MEIL SINI SILMÄSILLÄ ON HARVINAISET JA KAIKKI AINA KEHUU NIITÄ ULKOMAILLA!!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:18"]Mutta ah niin harvinaiset :)
[/quote]
Jep, Afrikassa ja Aasiassa, mutta itseasiassa Euroopassa ja USA:ssa ne eivät ole harvinaiset. Violetit ja vihreät on maailman harvinaisimmat.
Meille käynyt varmaankin harvinaislaatuinen tapaus että perheessämme lapsilla on yhdellä siniset silmät, yhdellä vihreät ja yhdellä ruskeat. En osaa sanoa kenen silmät olisivat kauneimmat. Tykkään jokaisen silmistä ja kiva juttu kun tuli eri värisiä silmiä samaan perheeseen. :)
Makuasioista ei voi kuin kiistellä.
Minulla on ruskeat silmät ja siniset piilarit, siskollani on siniset silmät ja ruskeat piilarit :)
Mä oon aina halunnut hazelit tai ruskeet, mutta joudun tyytymään sinisiin :( Mun mielestä etenkin vaaleensiniset on kylmät ja saa ihmisen näyttämään helposti väsyneeltä ja ikäistään vanhemmalta. Ruskeet on ystävälliset ja lämpimät ja mun mielestä helpommin lähestyttävät, oon aina kadehtinut ruskeasilmäistä kaveriani!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:39"]Mä oon aina halunnut hazelit tai ruskeet, mutta joudun tyytymään sinisiin :( Mun mielestä etenkin vaaleensiniset on kylmät ja saa ihmisen näyttämään helposti väsyneeltä ja ikäistään vanhemmalta. Ruskeet on ystävälliset ja lämpimät ja mun mielestä helpommin lähestyttävät, oon aina kadehtinut ruskeasilmäistä kaveriani!
[/quote]
yleensä ihminen tahtoo sitä mitä ei itse omista. minä ruskeasilmäisenä haluaisin siniset silmät, kun taas monet sinisilmäiset kaverini ihailevat ja haluaisivat ruskeat silmät. kahdella sinisilmäisellä kaverillani on ruskeat piilolinssit.
Maailman ihanin yhdistelmä: tummanruskeat silmät ja vaaleat hiukset! <3 Yhdellä kaverillani on luonnostaan blondit hiukset sekä ruskeat silmät. Päinvastoin tummanruskeat/mustat hiukset ja vaaleansiniset silmät on aivan upea yhdistelmä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:22"]Ruskeat silmät ovat merkki siitä että on ollut vaippa liian tiukalla :)
t: ruskeasilmäinen
[/quote]
kiitos tästä, todellinen perjantai-illan piristys! :D
Kauneimmat silmät ovat tummansiniset, koska se on kaikkien vauvojen silmien väri.
Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
Itselläni on ruskeat silmät ja perus maantienharmaan väriset hiukset. Haluaisin kovasti siniset, harmaat tai vihreät. Äidilläni on ruskeat ja isällä siniharmaat. Mun mielestä siniharmaat on todella kauniit.
Mulla hazelit, musta ne on jotenkin sameat :/
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
[/quote]
Eivät tule häviämään.
http://tieku.fi/ihminen/biologia/kysy-meilta-sinisilmaiset-eivat-katoa
Lisäksi kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen, tiedän muutaman tällaisen tapauksen.
Mutta ah niin harvinaiset :)