Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siniset silmät on rumat

Vierailija
11.07.2014 |

ja mitättömän väriset. Ruskeat tai vihreät on kiinnostavat ja intensiiviset.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ah niin harvinaiset :)

Vierailija
2/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleat siniset silmät, joita reunustaa tumman siniset "renkaat". Omasta mielestäni silmäni ovat kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ovat merkki siitä että on ollut vaippa liian tiukalla :)

t: ruskeasilmäinen

Vierailija
4/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n silmät on rumat.

Vierailija
5/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää ruskeista silmistä, ne on jotenkin petolliset. Siniset on ihanat. Mulla itsellä on harmaat :(

Vierailija
6/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on ainoat kauniin väriset.

Vierailija
7/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHA itelläs on varmaa ruskeet paska silmät ja OOT VITUN KATKERA KUN MEIL SINI SILMÄSILLÄ ON HARVINAISET JA KAIKKI AINA KEHUU NIITÄ ULKOMAILLA!!

Vierailija
8/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:18"]Mutta ah niin harvinaiset :)

[/quote]

Jep, Afrikassa ja Aasiassa, mutta itseasiassa Euroopassa ja USA:ssa ne eivät ole harvinaiset. Violetit ja vihreät on maailman harvinaisimmat.

Vierailija
9/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille käynyt varmaankin harvinaislaatuinen tapaus että perheessämme lapsilla on yhdellä siniset silmät, yhdellä vihreät ja yhdellä ruskeat. En osaa sanoa kenen silmät olisivat kauneimmat. Tykkään jokaisen silmistä ja kiva juttu kun tuli eri värisiä silmiä samaan perheeseen. :)

Vierailija
10/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kuin kiistellä.

Minulla on ruskeat silmät ja siniset piilarit, siskollani on siniset silmät ja ruskeat piilarit :)

Vierailija
11/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina halunnut hazelit tai ruskeet, mutta joudun tyytymään sinisiin :( Mun mielestä etenkin vaaleensiniset on kylmät ja saa ihmisen näyttämään helposti väsyneeltä ja ikäistään vanhemmalta. Ruskeet on ystävälliset ja lämpimät ja mun mielestä helpommin lähestyttävät, oon aina kadehtinut ruskeasilmäistä kaveriani!

Vierailija
12/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:39"]Mä oon aina halunnut hazelit tai ruskeet, mutta joudun tyytymään sinisiin :( Mun mielestä etenkin vaaleensiniset on kylmät ja saa ihmisen näyttämään helposti väsyneeltä ja ikäistään vanhemmalta. Ruskeet on ystävälliset ja lämpimät ja mun mielestä helpommin lähestyttävät, oon aina kadehtinut ruskeasilmäistä kaveriani!

[/quote]

yleensä ihminen tahtoo sitä mitä ei itse omista. minä ruskeasilmäisenä haluaisin siniset silmät, kun taas monet sinisilmäiset kaverini ihailevat ja haluaisivat ruskeat silmät. kahdella sinisilmäisellä kaverillani on ruskeat piilolinssit.

Vierailija
13/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihanin yhdistelmä: tummanruskeat silmät ja vaaleat hiukset! <3 Yhdellä kaverillani on luonnostaan blondit hiukset sekä ruskeat silmät. Päinvastoin tummanruskeat/mustat hiukset ja vaaleansiniset silmät on aivan upea yhdistelmä.

Vierailija
14/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:22"]Ruskeat silmät ovat merkki siitä että on ollut vaippa liian tiukalla :)

t: ruskeasilmäinen

[/quote]

kiitos tästä, todellinen perjantai-illan piristys! :D

Vierailija
15/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmien muoto myös vaikuttaa :)

Vierailija
16/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat silmät ovat tummansiniset, koska se on kaikkien vauvojen silmien väri.

Vierailija
17/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.

Vierailija
18/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ruskeat silmät ja perus maantienharmaan väriset hiukset. Haluaisin kovasti siniset, harmaat tai vihreät. Äidilläni on ruskeat ja isällä siniharmaat. Mun mielestä siniharmaat on todella kauniit.

Vierailija
19/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hazelit, musta ne on jotenkin sameat :/

Vierailija
20/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.

[/quote]

Eivät tule häviämään.

http://tieku.fi/ihminen/biologia/kysy-meilta-sinisilmaiset-eivat-katoa

Lisäksi kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen, tiedän muutaman tällaisen tapauksen.