Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne teet seuraavan matkasi ja koska?

Vierailija
11.07.2014 |

Fuerteventuraan marraskuussa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapille ihan kohta.

Vierailija
22/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te matkailijat ajattele yhtään jättämäänne hiilijalanjälkeä ja millaisen maapallon jätätte lapsillenne? Tai suotteko ajatustakaan sille, mitä sairauksia tai loisia tuotte matkoiltanne? Ja mitkä ovat esimerkiksi etelästä matkatavaroiden mukana tuotujen luteiden hävittämiskustannukset kokonaisessa kerrostalossa? Onko mielessä vain minäminä? MINÄ haluan elämyksiä ja kokemuksia, MINULLA on siihen oikeus. Viis siitä mitä se muille maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:54"]

Ettekö te matkailijat ajattele yhtään jättämäänne hiilijalanjälkeä ja millaisen maapallon jätätte lapsillenne? Tai suotteko ajatustakaan sille, mitä sairauksia tai loisia tuotte matkoiltanne? Ja mitkä ovat esimerkiksi etelästä matkatavaroiden mukana tuotujen luteiden hävittämiskustannukset kokonaisessa kerrostalossa? Onko mielessä vain minäminä? MINÄ haluan elämyksiä ja kokemuksia, MINULLA on siihen oikeus. Viis siitä mitä se muille maksaa.

[/quote]

Ooo, miinuspeukkuja. MINÄ voin sulkea silmäni faktoilta, koska MINÄMINÄ haluan laittaa facebookkiin "kivoja" matkakuvia.

Vierailija
24/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:54"]

[/quote]

Ooo, miinuspeukkuja. MINÄ voin sulkea silmäni faktoilta, koska MINÄMINÄ haluan laittaa facebookkiin "kivoja" matkakuvia.

[/quote]

ottipa koville :D t. lämpimiä maita ja lentomatkailua välttelevä

Vierailija
25/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tässä ketjussa on mainittu Fuerteventura, Turkki, Krakova, Italia, Thaimaa, Bulgaria, Kalifornia, Berliini, Pariisi, Praha, Eilat, New York. Matkustellaanko näihin kovin yleisesti muuten kuin lentämällä? Eivätkö nämä kaikki kohteet ole lämpimiä tähän aikaan vuodesta? En voinut tietää, että juuri SINÄ välttelet lämpimiä maita ja lentomatkailua, kun SINÄ et sitä ollut aikaisemmin kertonut :DDDDD

Vierailija
26/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bg ja kreikka

Vierailija
27/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tässä ketjussa on mainittu Fuerteventura, Turkki, Krakova, Italia, Thaimaa, Bulgaria, Kalifornia, Berliini, Pariisi, Praha, Eilat, New York. Matkustellaanko näihin kovin yleisesti muuten kuin lentämällä? Eivätkö nämä kaikki kohteet ole lämpimiä tähän aikaan vuodesta? En voinut tietää, että juuri SINÄ välttelet lämpimiä maita ja lentomatkailua, kun SINÄ et sitä ollut aikaisemmin kertonut :DDDDD

[/quote]

pointti oli se, että ekojeesustelullasi et luultavasti tule saavutattamaan mitään vrt. jos ilmaisisit asiasi neutraalimmin :) oon aika varma, että jollen olisi maininnut omaa lentokoneboikottiani niin olisit alkanut nillittää viestistäni seuraavaksi ihan noiden edellisten viestieii perusteella :D

Vierailija
28/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanya. Aivan kohta.

Vierailija
29/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle huomenna, torstaina Turkuun ja sunnuntaina Poriin. Elokuussa ainakin Mikkeliin ja Tallinnan Kumussa pitäisi käydä syksyllä.

Vierailija
30/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella Teneriffalle ekaa kertaa.

Vierailija
31/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä Suomeen. Jei!

Vierailija
32/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomalla varmaan mennään taas Kanarialle. Mies kyllä ehdotti, että jätetään reissu väliin ja käytetään rahat seuraavana talvena kahden viikon joulumatkaan jonnekin kauas ja oikeasti lämpimään. Kesäkuussa käytiin Kreikassa. Matkustamme siis kahdesti vuodessa uimalomalle lasten kanssa: talvella Kanaria, kesällä Välimeri. Jos vaan rahat riittää, niin ajattelin tytön kanssa pyörähtää Lontoossa syyslomalla, mutta se riippuu rahatilanteesta ja saanko töitä syksyksi.

Vierailija
33/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin päästä vanhempien tykö 3km päähän, ensi kuussa rippijuhliin puolen tunnin matkan päähän...ulkomaanmatka ei ole vielä tiedossa mutta tässä kesän aikana pitäisi käydä ruotsissa..

Vierailija
34/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle ostamaan bensaan. Veikkaisin, että ensi viikolla, jonain arkipäivänä, ettei tarvitse Suomalaista tankata välissä.

Vierailija
35/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina Kroatiaan :)

Vierailija
36/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ensi viikolla, kesäloma <3

Vierailija
37/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loka- tai marraskuuussa sukulaista tapaamaan. Tarkka ajankohta vielä auki.

Vierailija
38/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:54"]

[/quote]

Laskettiin juuri: 22 matkaa tehty viimeisen viiden vuoden aikana.

Hauskaa on ollut ja 3 matkaa nytkin tilattuna ja neljännen suunnittelu käynnissä.

Viherpiipertäjien muotisanat -kuten hiilijanlanjälki- eivät kiinnosta.

Vierailija
39/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan tänään. Ihan vaan hiilijalanjäljen kiusaksi.

Vierailija
40/47 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:19"]

Suomeen ensi viikolla, kesäloma <3

[/quote]

Miksi alapeukku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi