Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando ei palauta rahoja

pettynyt todella
07.07.2021 |

tilasin parikuukautta sitten, palautin osan. Nyt vaan rahoja ei saa mitenkään pois. puolitoista kuukautta olen kuunnellut viestejä että meillä on ruuhkaa ja kestää viisi päivää. Mutta näin kauan, mikä siellä mättää?

en uskalla ainakaan tilata enään mitään

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Zalandolta aina laskulla. Silloin on helppo palauttaa ne tuotteet, joita ei ota, ja maksaa ne, jotka ottaa. Yleensä en kyllä joudu palauttamaan mitään. Olen hyvin tyytyväinen Zalandoon.

Vierailija
2/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos palautteestasi.

Olemme erittäin pahoillamme viivästyksestä, jostain kumman syystä palautuspyyntösi ei ollut tullut perille viralliseen palautekanavaamme (www.vauva.fi).

Pahoittelemme tilannetta, mutta nyt laitamme asian kuntoon, mukavaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmasti osannut hakea palautusta oikein? Jos on ruuhkaa palautus voi viipyä mutta mulle ainakin on aina tullut

Vierailija
4/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan Zalandolta aina laskulla. Silloin on helppo palauttaa ne tuotteet, joita ei ota, ja maksaa ne, jotka ottaa. Yleensä en kyllä joudu palauttamaan mitään. Olen hyvin tyytyväinen Zalandoon.

Samoin. Jää turha rahojen pyörittely pois. Maksaa sen mitä pitää.

Vierailija
5/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain päivässä.

Vierailija
6/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin olen saanut palautuksista rahat tilille normaalisti. Josku tosiaan voi hieman kestää, mutta aina tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne palautukset pitää rekisteröidä verkkosivuilla. Lue palautusohjeet. Itse olen palauttanut ja saanut palautuksista rahat takaisin.

Vierailija
8/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä joku pahempi ruuhka, koska omakin palautus oli hukkunut ja sain karhulaskun palautetuista tuotteista. Asia oikeni kyllä pian yhteydenottoni jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan netissä myös kirjannut palautukset ja ilmoittanut tilinumerosi?

Vierailija
10/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Osaako joku sanoa haittaako jos laittaa tuotteen palautuksena postiin ja vasta parin päivän päästä tekee palautusilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on ainakin tulleet rahat yleensä seuraavana päivänä virallisen palautusilmoituksen jälkeen ja tilaan Zalandolta PALJON.

Vierailija
12/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luultavasti haittaa, kunhan paketti ei ole kerennyt palautuspisteelle asti ennen tuota palautusilmoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on ainakin tulleet rahat yleensä seuraavana päivänä virallisen palautusilmoituksen jälkeen ja tilaan Zalandolta PALJON.

Yritä olla ekologisempi. Ei niitä vaatteita koko ajan lisää tarvitse.

Vierailija
14/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.

Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.

Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.

Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.

Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!

Palautusilmoitusta tehdessä ohjeistetaan hyvin selkeästi antamaan tilinumero, jolle palautus tehdään. 

Vierailija
16/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut aika paljon Zalandolta ja joka kerta laskulla. Palautusten hyvitys on toiminut aina moitteetta ja nopeasti. Ei kannata maksaa tuotteita etukäteen niin säästyy venkslaamiselta ja aspa-rumbalta. 

Vierailija
17/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse oli monista sadoista euroista, jotka olisivat jääneet palauttamatta ilman omaa aktiivista selvittelyä ja yritystä saada yhteyttä asiakaspalveluun.

Ilmeisesti Zalandolle on ihan ok, että pitävät asiakkaan rahat omalla tilillään.

Vierailija
18/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttavat kyllä mutta kestää. Taisi mennä 2-3 kuukautta viimeksi saada takaisin rahat, jotka vahingossa maksoin liikasuorituksena. Tuotteet tilaan aina laskulla just tän takia.

Vierailija
19/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mitään näistä teidän jutuista. Tilaan laskulla ja maksan vain ne, jotka pidän. Loput palautan heti. Kaikki palautukset kuitattu aina onnistuneiksi. Ei mitään ylimääräistä rahan liikuttelua sen osalta, jota en pidä.

Vierailija
20/30 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelma ei koske sinua, ei tarkoita ettei ongelmaa ole muilla :D

Itse pystyin aiemmin tilaamaan laskulla, mutta enää ei näy sitä vaihtoehtoa. Olen tilannut ja ostanut paljon Zalandosta. Myös palauttanut. Aiemmin toimi kaikki loistavasti. Joku palautus-raja meni ehkä rikki, koska en pysty enää tilata laskulla.