Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
pettynyt todella

tilasin parikuukautta sitten, palautin osan. Nyt vaan rahoja ei saa mitenkään pois. puolitoista kuukautta olen kuunnellut viestejä että meillä on ruuhkaa ja kestää viisi päivää. Mutta näin kauan, mikä siellä mättää?

en uskalla ainakaan tilata enään mitään

• ylös 3
  • alas 7

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minä tilaan Zalandolta aina laskulla. Silloin on helppo palauttaa ne tuotteet, joita ei ota, ja maksaa ne, jotka ottaa. Yleensä en kyllä joudu palauttamaan mitään. Olen hyvin tyytyväinen Zalandoon.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Hei,
Kiitos palautteestasi.
Olemme erittäin pahoillamme viivästyksestä, jostain kumman syystä palautuspyyntösi ei ollut tullut perille viralliseen palautekanavaamme (www.vauva.fi).
Pahoittelemme tilannetta, mutta nyt laitamme asian kuntoon, mukavaa kesää!

• ylös 27
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oletko varmasti osannut hakea palautusta oikein? Jos on ruuhkaa palautus voi viipyä mutta mulle ainakin on aina tullut

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan Zalandolta aina laskulla. Silloin on helppo palauttaa ne tuotteet, joita ei ota, ja maksaa ne, jotka ottaa. Yleensä en kyllä joudu palauttamaan mitään. Olen hyvin tyytyväinen Zalandoon.

Samoin. Jää turha rahojen pyörittely pois. Maksaa sen mitä pitää.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Kyllä itse ainakin olen saanut palautuksista rahat tilille normaalisti. Josku tosiaan voi hieman kestää, mutta aina tullut.

Vierailija

Ne palautukset pitää rekisteröidä verkkosivuilla. Lue palautusohjeet. Itse olen palauttanut ja saanut palautuksista rahat takaisin.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Onkohan siellä joku pahempi ruuhka, koska omakin palautus oli hukkunut ja sain karhulaskun palautetuista tuotteista. Asia oikeni kyllä pian yhteydenottoni jälkeen.

Vierailija

Ohis: Osaako joku sanoa haittaako jos laittaa tuotteen palautuksena postiin ja vasta parin päivän päästä tekee palautusilmoituksen?

Vierailija

Itselleni on ainakin tulleet rahat yleensä seuraavana päivänä virallisen palautusilmoituksen jälkeen ja tilaan Zalandolta PALJON.

Miska

Ei luultavasti haittaa, kunhan paketti ei ole kerennyt palautuspisteelle asti ennen tuota palautusilmoitusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselleni on ainakin tulleet rahat yleensä seuraavana päivänä virallisen palautusilmoituksen jälkeen ja tilaan Zalandolta PALJON.

Yritä olla ekologisempi. Ei niitä vaatteita koko ajan lisää tarvitse.

Vierailija

Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.

Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.

Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.

Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.

Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!

Palautusilmoitusta tehdessä ohjeistetaan hyvin selkeästi antamaan tilinumero, jolle palautus tehdään. 

Vierailija

Olen tilannut aika paljon Zalandolta ja joka kerta laskulla. Palautusten hyvitys on toiminut aina moitteetta ja nopeasti. Ei kannata maksaa tuotteita etukäteen niin säästyy venkslaamiselta ja aspa-rumbalta. 

Vierailija

Ja kyse oli monista sadoista euroista, jotka olisivat jääneet palauttamatta ilman omaa aktiivista selvittelyä ja yritystä saada yhteyttä asiakaspalveluun.
Ilmeisesti Zalandolle on ihan ok, että pitävät asiakkaan rahat omalla tilillään.

Vierailija

Palauttavat kyllä mutta kestää. Taisi mennä 2-3 kuukautta viimeksi saada takaisin rahat, jotka vahingossa maksoin liikasuorituksena. Tuotteet tilaan aina laskulla just tän takia.

Vierailija

En usko mitään näistä teidän jutuista. Tilaan laskulla ja maksan vain ne, jotka pidän. Loput palautan heti. Kaikki palautukset kuitattu aina onnistuneiksi. Ei mitään ylimääräistä rahan liikuttelua sen osalta, jota en pidä.

Vierailija

Jos ongelma ei koske sinua, ei tarkoita ettei ongelmaa ole muilla :D

Itse pystyin aiemmin tilaamaan laskulla, mutta enää ei näy sitä vaihtoehtoa. Olen tilannut ja ostanut paljon Zalandosta. Myös palauttanut. Aiemmin toimi kaikki loistavasti. Joku palautus-raja meni ehkä rikki, koska en pysty enää tilata laskulla.

Sivut