Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isäni ikäinen mies kehui tissejäni julkisella paikalla.

Vierailija
11.07.2014 |

Mua ällöttää. Eikö yli 50 vuotiailla, toinen jalka haudassa olevilla ole mitään tapoja? Olin kuitenkin julkisella paikalla ja mieheni oli vieressäni kavereidensa kanssa. Todellakaan ei ole soveliasta kehua toisen tissejä julkisesti. Kaiken lisäksi tämä pappa yritti vikitellä samalla anoppiani.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:40"]Tissit kuuluu kaikille, varsinkin hyvät sellaiset, jos niitä esitellään. Olisit ylpeä saamastasi huomiosta. Halut ne on vanhoillakin, sukupuoleen katsomatta.

[/quote]

No kyllä se kuvottaa kun vanha mies kehuu tissejä.

Vierailija
42/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:24"]Mitä tekemistä miehen iällä on asian kanssa?

[/quote]

Vanhat ukot vois jättää meidät nuoret naiset rauhaan.

[/quote]

Ahaa, eli tissejä saa kommentoida, mutta ei tietyn (?) ikärajan ylittäneenä? Kuinka vanhana saa mies vielä nuorten naisten tissejä kommentoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:24"]Mitä tekemistä miehen iällä on asian kanssa?

[/quote]

[/quote]

Ahaa, eli tissejä saa kommentoida, mutta ei tietyn (?) ikärajan ylittäneenä? Kuinka vanhana saa mies vielä nuorten naisten tissejä kommentoida?

[/quote]

No en tykkää jos joku randomi kehuu tissejä mutta vanhojen ihmisten suusta se on vielä ällöttävämpää

Vierailija
44/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit-sanan käyttö on tyylitöntä.

Vierailija
45/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sekopääsetä se on tähänkin ketjuun eksynyt?

Vierailija
46/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Suuret rintani ovat myös selälle tosi pahat ja niskat aina jumissa. Olen 14v. Tätä tilannetta ei todella auta se että isäni/pappani lisäksi myös nuoremman ikäiset miehet tuijottelevat ja kommentoivat rintojani. En pukeudu paljastavasti! Pahin oli se kun kolme noin 20v miestä selvästi katselivat minua ja yksi miehistä tokaisi että "se on kyllä varmaan sakkolihaa"... tuli todella paha mieli

Vierailija
47/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi nainen kehuisi etumuspullotustani, niin olisin kyllä ennemminkin otettu.

Ehkä naisilla asia on toisin.

Vierailija
48/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en tykkää jos joku randomi kehuu tissejä mutta vanhojen ihmisten suusta se on vielä ällöttävämpää

[/quote]

Okei, niin just. Kerrotko vielä ne ikärajat, jolloin tissien kehuminen muuttuu ällöttävämmäksi? Eli milloin ihmisestä (eli miehestä) tulee niin vanha, että samat sanat hänen suustaan ovat ällöttävämpiä kuin nuoremman.

Vierailija
49/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:15"]

Olin 14 v. ja kerran sukujuhlissa se päivänsankari 60 vee, kulki ohi pitkän ruokapöydän jossa siis ruokailtiin perheen kanssa, ja kouri mua rinnoista! Kaikki kävi äkkiä, jonkin hiton vitsin varjolla. Porukat oli aika äimänä, eikä kukaan saanut jäätymiseltään sanottua mitään. Vaivautuneina jatkettiin juhla-ateriaa... Multa meni ruokahalu. Itse kyllä tossa tilanteessa sanoisin ukolle jotain, jos omasta tyttärestä olisi kyse. Ällöttävää.

[/quote]

Mulla on tyttö 6v ja olen päättänyt että jos joku mies ikinä loukkaa häntä noin kuin sinua, tulee saamaan niin nenilleen ettei tosikaan. Jos edes menee möläyttämään mitään, saa totisesti kuulla muutaman valitun sanan. Ja välit katkaistaan siihen ihmiseen saman tien.

Olen pahoillani kokemuksestasi.

Vierailija
50/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Okei, niin just. Kerrotko vielä ne ikärajat, jolloin tissien kehuminen muuttuu ällöttävämmäksi? Eli milloin ihmisestä (eli miehestä) tulee niin vanha, että samat sanat hänen suustaan ovat ällöttävämpiä kuin nuoremman.

[/quote]

En ole tuo aiempi mutta vastaan hänen puolestaan. Ei ole sellaista ikää jossa naisen rintojen ääneen kehuminen olisi soveliasta. Oletko muumilaakson tyhmin muumi kun kuvittelet että se on ok esim. 25-vuotiaalle?

Vierailija
51/51 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on tämä ihmisen elämä.

Jos niitä kehuu niin on törkeä likainen vanha pervo. Jos haukkuu niin on epäkohtelias + likainen vanha pervo. Jos ei huomaa ollenkaan, niin nainen menee kotiinsa ihmetellen että mikäs vika nyt oli ja ottaa seuraavaksi silikonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi