Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isäni ikäinen mies kehui tissejäni julkisella paikalla.

Vierailija
11.07.2014 |

Mua ällöttää. Eikö yli 50 vuotiailla, toinen jalka haudassa olevilla ole mitään tapoja? Olin kuitenkin julkisella paikalla ja mieheni oli vieressäni kavereidensa kanssa. Todellakaan ei ole soveliasta kehua toisen tissejä julkisesti. Kaiken lisäksi tämä pappa yritti vikitellä samalla anoppiani.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:24"]Mitä tekemistä miehen iällä on asian kanssa?

[/quote]

Vanhat ukot vois jättää meidät nuoret naiset rauhaan.

[/quote]

Toivottavasti ei jätä.

Vierailija
22/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa vähän. Tulee sekin aika, ettei kukaan kehu yhtään mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:14"]Isäni ikäinen kehui tissejäni, kun olin 9... Ja hän oli isäni.

[/quote]

Oliko hieman likainen olo? Vai TODELLA?

Vierailija
24/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 13-vuotiaasta lähtien vanhat ukot kommentoineet rintojani. Mulla oli teininä huomattavan isot rinnat ja vaikka pukeutui peittävästi, ne tosiaan erottui. Noh, nyt olen kyllä jo lihonnut niin paljon et ei se enää niin huomattavaa ole...

Vierailija
25/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:04"]Ikärasistit ällöttää. Ikärasismi kukoistaa lapsentasolla tällä "25-vuotiaalla". Ensinnäkään, 50+ vuotiaat miehet tai naiset eivät ole toinen jalka haudassa, vaan kaikin tavoin useimmat hyvin elivoimaisia ja mm. konnoltaan parempia kuin useimmat 20+ vuotiaat, jotka eivät harrasta mitään kuntoilua (olen 50+v ja 21+km juoksen 1:45). Puheistasi päätelleen päädyt "nelivitosena" itsemurhaan, kun mielestäsi olet silloin jo muutenkin haudassa =D. Seksuaalisuus kuuluu kaikenikäisille -9kk(sikiö) - 122+v (Jeanne Calment). Länsimaisen kulttuurimme pitäisi jo päästä eroon a) seksuaalisuuden demonisoinnista b) feminismiä tahraavasta varttuneiden (erityisesti miesten) seksuaalisuuden pilkaamisen sallimisesta. - Huonot tavat ovat asia erikseen, mutta tämän 25-vuotiaan ikärasistiset, miesvihaiset sanavalinnat olivat varmasti sitä huonointa tapakulttuuria niin ikään.

[/quote]

Mut se on hyväksyttävää että vanha mies pitää nuorta naista vain tissiparina?

[/quote]

no mitä muutakaan joku satunnainen vastaantuleva nainen on? Jos on hyvät tissit niin sitten tissipari erityisen kauniit kasvot tekee sitten kauniskasvoiseksi vastaantulijaksi jne. 

[/quote]

Se vastaantuleva nainen ihminen. Ei pelkkä tissipari, ei perse eikä kasvot vaan ihminen. Semmonen samanlainen tunteva ihminen, ihan niin kuin sinäkin.

Vierailija
26/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that.. Isot tissit kerää kyllä huomioo, en vaan enään jaksa välittää moisesta jatkan matkaa ja olen niinku en kuulisi..

Vierailija
27/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:04"]Ikärasistit ällöttää. Ikärasismi kukoistaa lapsentasolla tällä "25-vuotiaalla". Ensinnäkään, 50+ vuotiaat miehet tai naiset eivät ole toinen jalka haudassa, vaan kaikin tavoin useimmat hyvin elivoimaisia ja mm. konnoltaan parempia kuin useimmat 20+ vuotiaat, jotka eivät harrasta mitään kuntoilua (olen 50+v ja 21+km juoksen 1:45). Puheistasi päätelleen päädyt "nelivitosena" itsemurhaan, kun mielestäsi olet silloin jo muutenkin haudassa =D. Seksuaalisuus kuuluu kaikenikäisille -9kk(sikiö) - 122+v (Jeanne Calment). Länsimaisen kulttuurimme pitäisi jo päästä eroon a) seksuaalisuuden demonisoinnista b) feminismiä tahraavasta varttuneiden (erityisesti miesten) seksuaalisuuden pilkaamisen sallimisesta. - Huonot tavat ovat asia erikseen, mutta tämän 25-vuotiaan ikärasistiset, miesvihaiset sanavalinnat olivat varmasti sitä huonointa tapakulttuuria niin ikään.

[/quote]

Mut se on hyväksyttävää että vanha mies pitää nuorta naista vain tissiparina?

[/quote]

no mitä muutakaan joku satunnainen vastaantuleva nainen on? Jos on hyvät tissit niin sitten tissipari erityisen kauniit kasvot tekee sitten kauniskasvoiseksi vastaantulijaksi jne. 

[/quote]

Se vastaantuleva nainen ihminen. Ei pelkkä tissipari, ei perse eikä kasvot vaan ihminen. Semmonen samanlainen tunteva ihminen, ihan niin kuin sinäkin.

[/quote]

Ihanan naiivia

Vierailija
28/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät on just sellasia että ne luulee voivansa sanoa ihan mitä vaan ja kelle vaan. Olin ennen baarissa töissä ja siellä joka toinen vanha setä kommentoi jotenkin mun tissejä, vaikka käytin tarkoituksella paitoja joiden kaula-aukko oli kaikkea muuta kuin avonainen. Sitten ihmeteltiin miksi saa tylyä palvelua... Jotkut myös katsoivat oikeudekseen kouria ja heti oltiin soittamassa omistajalle jos pistin pihalle. Huh, ei enää ikinä tuollaista koiran hommaa. Joo vähän ot oli, mut siis vanhat ukot on röyhkeitä.

Vierailija
29/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit vetänyt ukkoa turpaan.

Vierailija
30/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:15"]olisit vetänyt ukkoa turpaan.

[/quote]

Pojat nosti metelin ja käskivät painua vittuun. :)

Vierailija
31/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kaupungilla sellaisia asuja ja asentoja nuorilla neidoilla, että eipä taida paljon huomio ja kommentit heitä häiritä. Sen verran auliisti esiteltiin herkkuja. Vinkki: jos seisot minishortsit päällä kahareisin rullaportaissa, jotka menee alaspäin, niin se toosa osoittaa aika suoraan niiden ihmisten kasvoihin, jotka kulkee viereisissä rullaportaissa ylöspäin.

Vierailija
32/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:19"]

Mua ällöttää. Eikö yli 50 vuotiailla, toinen jalka haudassa olevilla ole mitään tapoja? Olin kuitenkin julkisella paikalla ja mieheni oli vieressäni kavereidensa kanssa. Todellakaan ei ole soveliasta kehua toisen tissejä julkisesti. Kaiken lisäksi tämä pappa yritti vikitellä samalla anoppiani.

[/quote]

Kato jos on toinen jalka jo haudassa, niin ei ole enää mitään menetettävää.

Vierailija
33/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:33"]

Hyi helvetti! Jos oisin itse tuossa tilanteessa, siis olisi kyse tyttärestäni, en kyllä sanoisi yhtään mitään.. siinä olis meinaan papparainen aika äkkiä heitetty kylmäksi katuun..

[/quote]

Kannattaa olla meidän vanhojen pappojen kanssa tarkkana, saatat joutua kustantamaan tekolonkan.

Vierailija
34/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirisellä Keski-Euroopan tuntemuksella totean muuten tähän, että suomalaiset rivot vanhat papat ovat varsin harvinaisia verrattuna etelän vetelijöihin.

Vierailija
35/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kuuluu kaikille, varsinkin hyvät sellaiset, jos niitä esitellään. Olisit ylpeä saamastasi huomiosta. Halut ne on vanhoillakin, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
36/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:22"]

Joo, muistan tuon tunteen...olin 16 tai 17 ja vanhat ukot pysäyttelivät tai tulivat juttusille ja sitten lohkaisivat jotain "pulleista purjeistani". Tuli todella hyväksikäytetty ja inhottava olo.

[/quote]

Todella hyväksikäytetty olo random ukkojen pulleat purjeet -heitosta? Ei ainoastaan vähän, vaan todella hyväksikäytetty olo. Miksi naiset usein liioittelevat tunteitaan ja tarinoitaan?

jaa naisetko ei osaa hyväksikäyttää miehi?

[/quote]

Vierailija
37/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:15"]Vanhat äijät on just sellasia että ne luulee voivansa sanoa ihan mitä vaan ja kelle vaan. Olin ennen baarissa töissä ja siellä joka toinen vanha setä kommentoi jotenkin mun tissejä, vaikka käytin tarkoituksella paitoja joiden kaula-aukko oli kaikkea muuta kuin avonainen. Sitten ihmeteltiin miksi saa tylyä palvelua... Jotkut myös katsoivat oikeudekseen kouria ja heti oltiin soittamassa omistajalle jos pistin pihalle. Huh, ei enää ikinä tuollaista koiran hommaa. Joo vähän ot oli, mut siis vanhat ukot on röyhkeitä.

[/quote] toivottavasti saat joskus kunnolla parrua 60 vee mieheltä

[/quote]

Sopii toivoa, että saa tosiaa kunnon parrua, voipi olla ettei seiso:(

Vierailija
38/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha itsestänikin tulee tällainen isona. Poliisitkin nauraa näille ukoille

Vierailija
39/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi papat teitä...

Vierailija
40/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti olla kuvottavampaa kuin vanha ukko joka kuvittelee saavansa nuorta naista kehumalla tissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi