Miksi olette niin ilkeitä?
Ja rasisteja, syrjiviä, trolleja, provoja, ahdasmielisiä, sydämmettömiä, idiootteja, kylmäkiskoisia, kiusaajia :(
Ei tää homma nyt oikeen skulaa...
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:37"]Ja rasisteja, syrjiviä, trolleja, provoja, ahdasmielisiä, sydämmettömiä, idiootteja, kylmäkiskoisia, kiusaajia :(
Ei tää homma nyt oikeen skulaa...
[/quote]
Tämä on av. Ja vapaaehtoista.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:39"]
Onnettomat ihmiset purkavat pettymyksiään, katkeruuttaan ja vihaansa tänne.
[/quote]
Eivät ole onnettomia. VAAN KUSIPÄITÄ.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:39"]
[/quote]
Minä olen onneton ihminen, eikä todellakaan tulisi mieleen olla inhottava kellekään! Älä puhu paskaa! Turha on ilkeille ihmisille keksiä puolustuksia. Kunhan ovat inhottavia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:39"]
[/quote]
Minä olen onneton ihminen, eikä todellakaan tulisi mieleen olla inhottava kellekään! Älä puhu paskaa! Turha on ilkeille ihmisille keksiä puolustuksia. Kunhan ovat inhottavia.
[/quote]
Etkö juuri ole inhottava, tyylisi...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:48"]Tervetuloa internettiin
[/quote] Mene pois pilaamasta sitä näsäviisaudellasi
Masentavaa kun täällä haukutaan muiden ulkonäköä :( ja arvostellaan/vertaillaan
En ole ilkeä ihminen. Ainakaan pohjimmiltani. Ainut ilkeä juttu mitä joskus teen on, (tai mitä nyt tulee mieleen) että puhun kavereiden kanssa ihmisistä pahaa seläntakana, siis sellaisista jotka ei ole kavereita, ystäviä tai läheisiä. Näistä edellä mainituista en koskaan puhu pahaa seläntakana enkä edessä. Ja yleensä kyllä koitan olla puhumatta pahaa muistakaan, mutta joskus on vaan niin vaikea olla sanomatta mitään kun ihmiset käyttäytyy niin vittumaisesti.
Joillekin ihmisille myös totuus sattuu. IRL ihmiset eivät kehtaa sanoa asioista. Tuli mieleen moukun kakkavaippajuttu. Silkkaa idiotismia ja kyllä sen voi täällä sanoa. Tuskin hän sitä kuuleevystäviltään, vaikka takuulla hekin pitävät asiaa tyhmänä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:14"]Joillekin ihmisille myös totuus sattuu. IRL ihmiset eivät kehtaa sanoa asioista. Tuli mieleen moukun kakkavaippajuttu. Silkkaa idiotismia ja kyllä sen voi täällä sanoa. Tuskin hän sitä kuuleevystäviltään, vaikka takuulla hekin pitävät asiaa tyhmänä.
[/quote] Muista silti HIENOVARAISUUS, ja KÄYTÖSTAVAT
Pitää vain tietää mille ja kelle voi vittuilla jotta se oikeaa.
99 prosenttiä jutuista pelkkä heittoja joilla ei ole tarkoituskaan sanoa mitään muuta kuin että olen olemassa. Ne ovat vain omaa viihdykettä kuten TV katsominen. Jos joku etsii niistä sivistystä tai jotain tarkoitusta, niin pettyy pahan kerran.
Facebookeissa ja blogeissa voi sitten teeskennellä että hienoa kaikki, jee paras mitä ikinä...