Mulle naureskellaan, kun kroppani on hoikka, mutta peppuni on isohko
Kuulemma olisin muuten kropaltani nätti, mutta peppu ja lantio ovat niin isoja, että asia on mainitsemisen arvoinen minusta puhuttaessa. Hävettää ja tulee syyllisyys siitä, miksi en kykene kuihduttamaan noita lihavia kohtia hoikemmiksi. Uimarannalla hävettää. Olen myös sinkku, jote uuden kumppanin saaminen om huomattavasti vaikeampaa, kun ei ole ns. sopusuhtinen perusvartalo. Lisäksi kasvoissanikin on kauneusvirheitä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on uusi normaali. (Toki hirveä)
Ei ole normaalia vähän iäkkäämmän väestön keskuudessa. Pitävät mua vähän oudon näköisenä ja liian rumana esim. tyttöystäväksi tai vaimoksi pojalleen. Itse olen nuorempi.
Siinäpä iltojeni ilo ja aamujeni aurinko....
https://www.pussybook.xyz/wp-content/uploads/bbw-ass-fat-big-butt-cheek…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia vähän iäkkäämmän väestön keskuudessa. Pitävät mua vähän oudon näköisenä ja liian rumana esim. tyttöystäväksi tai vaimoksi pojalleen. Itse olen nuorempi.
No mähän kyselinkin asiaa anoppini sukupolvelta. En varmasti ollut sen sukupolven mieleen aikanaan. Meikattu hupakko tms...
Nyt olen anoppi, enkä naureskele kyllä kenellekään ulkonäöstä, sen verran kypsyyttä on sentään tullut, ettei syntymäominaisuuksille naureskella, kuten lantion muodolle, muttei niille meikeillekään, oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Miehet tykkää.
Eivät pidä. Ainakaan ei exäni pitänyt. Ja iäkkäämmät pitävät minua edelleen 70- ja 80-luvun standardien mukaisesti rumana.
humble brag ( vitsit, oon tosi tyytväinen tähän mun vartalooni, kun se on laiha mutta perse iso, on just nykyinen vartaloihanne. Mitenköhän mä voisin leuhkia tällä mutta niin, etten vaikuta leuhkalta. Hei, mä keksin: mä esitän tän valituksen aiheena, niin kukaan ei tajua tätä mun itsekehua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mähän kyselinkin asiaa anoppini sukupolvelta. En varmasti ollut sen sukupolven mieleen aikanaan. Meikattu hupakko tms...
Nyt olen anoppi, enkä naureskele kyllä kenellekään ulkonäöstä, sen verran kypsyyttä on sentään tullut, ettei syntymäominaisuuksille naureskella, kuten lantion muodolle, muttei niille meikeillekään, oma asia.
Olisi mukavaa olla niin avarakatseisten ihmisten kanssa tekemisissä. Exäni sukulaisten (ja osan omistakin sukulaisistani) tyyliä on arvostella ihmisten ulkonäköä aika estottomasti.
Vierailija kirjoitti:
humble brag ( vitsit, oon tosi tyytväinen tähän mun vartalooni, kun se on laiha mutta perse iso, on just nykyinen vartaloihanne. Mitenköhän mä voisin leuhkia tällä mutta niin, etten vaikuta leuhkalta. Hei, mä keksin: mä esitän tän valituksen aiheena, niin kukaan ei tajua tätä mun itsekehua)
Ei pidä paikkaansa. Jos mulla olisi sopusuhtainen, tasaisen hoikka vartalo ja kasvot, olisin ollut jo ihan nuoresta lähtien naimisissa ja edelleenkin saman henkilön kanssa yhdessä. Nyt tällä vajavaisella (=osan mielestä rumalla) ulkonäöllä olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Miehet tykkää.
Eivät pidä. Ainakaan ei exäni pitänyt. Ja iäkkäämmät pitävät minua edelleen 70- ja 80-luvun standardien mukaisesti rumana.
Minkä paskasakin kanssa olet tekemisissä? Seniilien laukomat totuudet voi ihan hyvin jättää omaan arvoonsa.
Lopeta peppusi murehtiminen ja elä omaa elämääsi. Hae vaikka apua, koska tuo on aivan hedelmätöntä.
terveisin rinnaton tynnyri
Kuinkahan isosta pepusta mahtaa olla kyse? Mittoja.
Siihen pitää vaan tottua. Ei voi mitään kun on iso beba ja littee massu. Ihan ok me silti ollaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitannut hiljattain, mutta M-kokoa kuitenkin. Ehkä 38 menee juuri ja juuri, 39 on sopiva ja koko 40 on löysähkö. Yläosaan ja muuhun kroppaan sopii koko 37-38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitannut hiljattain, mutta M-kokoa kuitenkin. Ehkä 38 menee juuri ja juuri, 39 on sopiva ja koko 40 on löysähkö. Yläosaan ja muuhun kroppaan sopii koko 37-38.
Pukeudut kenkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jos mulla olisi sopusuhtainen, tasaisen hoikka vartalo ja kasvot, olisin ollut jo ihan nuoresta lähtien naimisissa ja edelleenkin saman henkilön kanssa yhdessä. Nyt tällä vajavaisella (=osan mielestä rumalla) ulkonäöllä olen sinkku.
Mee ny hel v etiiin sen itsekehus kanssa. Joo, vajavaista ja rumaa sussa riittää, vajavaista on ymmärrystä ja rumaa toi ääliömäinen itsekehulla itsensä voitelu jo tähän aikaan aamusta
Kenen elämää elät, omaa vai jonkun muun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän tuo edes ole iso? mistä oikein puhut, mulla samaa kokoa ja koen peppuni/lantioni hyvin pieneksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti provo ja kenties mies?
Miten et tiedä että ei ole olemassa kokoa 39 ja 37? Ja miten on mahdollista että olet löytänyt sen kokoisia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti provo ja kenties mies?
Miten et tiedä että ei ole olemassa kokoa 39 ja 37? Ja miten on mahdollista että olet löytänyt sen kokoisia vaatteita?
Niitä oli joskus ennen muistaakseni. Mutta siis se 40 valitettavasti on miellyttävin koko housuissa nykyisin vain pepun ja lantion vuoksi. :( Muissa vaatteissa 38 tai jopa 36 on sopiva (tosin olen pitkähkö, niin joissain merkeissä koon 36 mittasuhteet ovat selvästi lyhyemmille). Ja kyllä, yritän laihduttaa ja jumpata, jotta peppu kapenisi ja pienenisi.