Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun avaat keskustelun, niin katsotko yhtään milloin se on aloitettu?

Vierailija
11.07.2014 |

On niin typerää lukea jotain 10 vuotta vanhaa ketjua johon joku järkevästi nyt jakelee nauvojaan....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katson sekä seuraan kaikkia niitä koska ei minulla ole mitään muuta elämää kuin se mitä täällä kirjoitetaan. Mielialani sekä asiat päässäni liikkuvat ainoastaan sen mukaan mitä täällä kirjoitetaan ja kaikki muu jotain häiritsevää ellei siitä sitten ole hyväksi aiheeksi kirjoittaa tänne.

Vierailija
2/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, jos vastaan. Olen samaa mieltä, nimiehdotuksiakin jaellaan vuosia sitten syntyneille vauvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, ei kiinnosta. Jos aihe on hyvä niin miksei siitä vois keskustella nytkin? 

Vierailija
4/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:28"]

Tietenkin katson sekä seuraan kaikkia niitä koska ei minulla ole mitään muuta elämää kuin se mitä täällä kirjoitetaan. Mielialani sekä asiat päässäni liikkuvat ainoastaan sen mukaan mitä täällä kirjoitetaan ja kaikki muu jotain häiritsevää ellei siitä sitten ole hyväksi aiheeksi kirjoittaa tänne.

[/quote]Okei, kannattaisko hakea apua tohon sun ongelmaan?

Vierailija
5/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en huomaa katsoa, itseänikin ottaa päähän jos huomaan vastanneeni vuosia sitten tehtyyn aloitukseen. Mutta ei voi mitään, ei sitä aina muista katsella päivämääriä. Eikä se nyt loppujen lopuksi ole kovin vaarallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän