Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa TAAS juttu Dannystä ja Armista. Kuka muu on kyllästynyt ainaisiin Danny-juttuihin eikä lue niitä?

Vierailija
07.07.2021 |

Liika on liikaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny oli komea, hyväraaminen ja taitava ja hyvä esiintyjä/laulaja. Miksi hänen pitää tehdä itsestään pelle, ennenkuin kaikki päivät ovat illassa. Markkinarvon ymmärrän, mutta tuon tason miehen luulisi pitävän jotain TASOA yllä, nyt minä ainakin katson nenänvarttani pitkin, mihin minun pitämäni Danny on kadonnut? Jos tämä Armi-asia naimisiinmenosta pitää paikkansa niin kyllä on mies pelkkä tyhjä pierunkuori.

Hän on vanhuuden höperö. Edesvastuuton.

Vierailija
42/42 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu on läpeensä ruma. Se on kertomus pettämisestä ja päättyy kuolemaan. Hyvin häpeällinen juttu. 

Armia on tituleerattu "taiteilijaksi". Todettakoon nyt ihan suoraan, että Armi ei ollut minkään sortin musiikkitaiteilija. Laulutaidoton tyttönen, joka lyötiin ulkonäkönsä ansioista lavalle.

Danny vaikuttaa joka lehtijutun jälkeen enemmän iljettävältä.

Armi kuoli. Dannystä jää hyvin vastenmielinen muisto päällimmäiseksi, kun hänestä aika jättää. Liisa luultavasti kokee loukkaavaksi ja nöyryyttäväksi näiden rumien asioiden penkomisen.

Niinpä, tuo Liisa-aspekti oli hyvä pointti.

Niin...entäpä lapset?

Niin, ja he voisivat muuten ikänsä puolesta olla Helmin vanhempia.

Voisivat olla isovanhempia lähinnä, iältään siis.

Danny nuorimmainen on 43-vuotias, aika fakiiri on jos sen ikäinen on 19-vuotiaan ISOisä. Itse oon 50v ja mulla on 19v esikoinen.

Kukaan ei ole esittänyt, että D:n nuorin lapsi olisi Helmin isoisä, paitsi sinä.

D on syntynyt 1942 ja Armi 1958, voisivat ikänsä puolesta olla Helmin isovanhempia. Kuten tuossa edellä sanottinkin. Fakiireja tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme