Hienoimmat nimet mielestänne? Listatkaa!
Mielestäni hienoimmat nimet on
Emma
Emilia
Melissa
Amansa
Sofia
Lumikki
Minkä noista antaisi vauvalle nimeksi?
Haluaisin kuulla lisää hienoja nimiä. Mitkä on teidän mielestänne hienoja?
Kommentit (13)
Emma
Aada
Aava
Lilia/Lilja
Lumi
Helmi
Saimi
Elsa
Nessa
Liinu
Tara
Alina
Alissa
Sofia
Katariina
Tunnen muuten yhden Lumikin. On harvinainen ja nätti nimi!!!
Petra
Nita
Mila
Milana
Fiona
Alba
Keesia
Serene
Milenka
Marinka
Paloma
Eleisa
Eerin
Aisha
Sinetta
Sera
Myös: Valeria, Livia, Ileana, Sofi, Ofra, Evita, Ivita, Susanna, Silvia, Mai, Melissa, Vanessa, Viveka, Vivika, Viola, Ellen, Stella, Esmeralda...
Nämä kaikki ovat nimiä, jotka voisin omalle pikkutytölleni antaa ja niitä on vielä monta monta ihanaa lisää!
Pojannimistä tämän hetken suosikkini on Ruudolf ;)
Sinun listasi nimistä Melissa löytyi omaltakin listaltani. Amanda tietyin varauksin, mutta yleisyytensä vuoksi en varmaan sitä itse antaisi.
Viveka ja Vivika! Ihania...
Unna Vivika Alissa... :D
Sofia
Emriikka
Loviisa
Josefiina
Jetro
Daniel
Catyt, listassasi oli monia sellaisia nimiä, joista pidän tai jotka ovat olleet suosikkejani. Pidätkö näistäkin:
Merinka (itse keksimäni nimi, ei vielä annettu kenellekään!)
Milaja
Omaan listaani vielä lisäyksinä:
Ellen
Freia
että nimimaku on näinkin erilainen!
Osa teidän nimistä on mulle ihan kauhistuksia! Hih! Varmaan osa näistä mun nimistä on teistä kauheita! Eläköön erilaisuus!
Tytöt:
Louna, Verna, Inkeri, Leea, Aliisa, Linnea, Silva, Loviisa, Vanamo ja Lumi, joka on jo kyllä kulunut.
Pojat:
Aarni, Nuutti, Elia, Okko, Aalo, Olavi, Leo, Eino, Jouka, Jaako, Kauri ja Lauri.
Tytöistä tällä hetkellä jyrää Louna ja pojista Aarni, mutta ensi viikolla voi olla jo toisin...
Daniela, Eva, Isla, Sol, Aurinko ja Mariana
Adam, Elias, Gabriel, Sebastian
Milajahan on siis aivan ihana!! Miten olin unohtanut sen kokonaa. Just äsken kysyin mieheltä, että kelpaisiko hänelle " Petra Milaja" , mutta Milaja oli hänen makuunsa liian outo; Milana kelpasi!;)
...hetkinen oliko se Merinka...Ei se niin kiva ole kuin Marinka. Meri on kiva nimi, mutta Merinkasta tulee mieleen jotenkin " Mervimäisyys" .
Aureelia, Malviina, Ruusu, Siri, Hilla ja
Nuutti, Kare, Sampo
Ykkössuosikki tällä hetkellä Unna. Kovana kakkosena perässä Alissa, Alisa tai Aliisa. Sitten olis suosikkeja Ava/Aava, Lilo ja Maia. :)