Tiesittekö että näkijät ei voi nähdä tosiuskovaisten elämään?
Ainakaan sellaisten uskovaisten jotka on käyneet kasteella. Kerran joku oli halunnut tietää että mitä hänen vanhalle tutulle kuuluu ja oli mennyt näkijältä tätä kysymään. Näkijä oli kertonut että tuttu on kuollut sinä ja sinä päivänä. Myöhemmin oli selvinnyt että tuo tuttu oli vaan tullut uskoon ja käynyt kasteella juuri samaisena päivänä, ja näin ollen hän oli siitä hetkestä lähtien näkijälle yhtä kuin kuollut. Eikös olekin aika mielenkiintoista?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 08:36"]
Tuksuko siellä taas höyryää?
[/quote]
Tuli itelläkin ensimmäisenä mieleen :D
Jaaha, taas täällä intoilee tuo "uskonto on satua"-tyyppi...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 09:16"]
[/quote]
Niin, valistusta ei voi koskaan olla liikaa...
Tiedän tapauksen että kun uskovainen (en tiedä oliko "tosiuskovainen" ja kuinka paljon uskossa) meni kysymään näkijältä mieskuvioistaan, niin näkijä sanoi että mies tulee elämään kesällä; mutta kävikin niin, että uskovainen tapasi miehen syyskuun puolivälissä, joka ei ymmärtääkseni ole kesä.
Raamatussa kielletään kääntymästä noita- ja tietäjähenkien puoleen. Eli Raamatussa myönnetään, että tällaisia näkijöitä on olemassa. Monet väärän henkimaailaman puoleen kääntyneistä ihmisistä ovat kokeneet pelottavia ilmestyksiä, nähneet demoneita, irtautuneet ruumistaan jne. Tällainen on loppunut vasta heidän tullessaan uskoon ja käännyttyä Jeesuksen puoleen koko sydämestään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 09:16"]
[/quote]
Oli kyllä ensimmäinen kerta kun tällä palstalla kommentoin mitään uskontoon liittyvää ketjua. Mutta mahtavaa, jos olen jo saavuttanut jonkun statuksen täällä ja minut tunnistetaan! -12
Minä olen näkijä ja näen yhtä varmasti jokaisen tooooosi uskiksen sydämeen ja muidenkin kuin omaan persereikääni. Soitatte vaan mun näkijäpuhelimeen ja näyt avautuvat teille. Halpaa on nyt soittaa, kesähinnoilla mennään ja näkemiset vähän kesäkunnossa, mutta ei ne muutenkaan ehkä aina osu, liekö koskaan?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 09:28"]
Raamatussa kielletään kääntymästä noita- ja tietäjähenkien puoleen. Eli Raamatussa myönnetään, että tällaisia näkijöitä on olemassa. Monet väärän henkimaailaman puoleen kääntyneistä ihmisistä ovat kokeneet pelottavia ilmestyksiä, nähneet demoneita, irtautuneet ruumistaan jne. Tällainen on loppunut vasta heidän tullessaan uskoon ja käännyttyä Jeesuksen puoleen koko sydämestään.
[/quote]
Jaa että ihan "Raamatussa myönnetään". Siis joku skribentti on yli 2000 vuotta sitten Lähi-idässä uskonut mörköihin, ja nyt Suomessa joku vetoaa hänen muistiinpanoihinsa. Aivan käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 02:36"]Ainakaan sellaisten uskovaisten jotka on käyneet kasteella. Kerran joku oli halunnut tietää että mitä hänen vanhalle tutulle kuuluu ja oli mennyt näkijältä tätä kysymään. Näkijä oli kertonut että tuttu on kuollut sinä ja sinä päivänä. Myöhemmin oli selvinnyt että tuo tuttu oli vaan tullut uskoon ja käynyt kasteella juuri samaisena päivänä, ja näin ollen hän oli siitä hetkestä lähtien näkijälle yhtä kuin kuollut. Eikös olekin aika mielenkiintoista?
[/quote]
Tiesitkö, että oikeasti eivät pysty näkemään kenenkään elämään? Tämä on fakta.
Uskoville.elämän faktoja:
Uskon Jumalaan, mutta tiedan etta ei maapallo ole ainut maapallo avaruudessa, jos meidan milkywayssa on puoli triljoona tahtea, ja avaruudessa on triljoona milkywayta, joissa on satoja tuhansia maapalloja, on elamaa paljon avaruudessa, Jumala laittoi tahdet taivaalle etta ihminen ei nae niitten taakse. Jumala on 1 ainut joka on ollut ikuisuuden ja hallitsee koko universumia, on luonut elamaa joka puolelle. Tama ei jarkyta minun uskoa Jeesukseen millaan tavalla. Raamatussa kerrotaan ihmisen luomisesta alkaen. Todisteita elamasta maapallolla loytyy ennen tata nykyista ihmisen aikaa.
En tiennyt mutta vau, jos noin on. Kasteessa käsittääkseni kyllä jollain tavalla kuolee ja Kristus elää.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 05:09"]
Itse asiassa se Lisa jotain, jolla on oma ohjelmiakin ja on käynyt täälläkin, on nähnyt myös uskovaisten elämään. Miksi te näkijöitä/tuntematonta pelkäätte? Eikö teidän jumalan pitänyt suojella teitä? Eihän teidän tarvitsisi silloin pelätä yhtään mitään.
vai epäilettekö jumalanne kaikkivoipaisuutta?
ps. Miksei näkijän lahja voisi olla jumalastanne, eikös helluntainakin tarinan mukaan moni saanut lahjoja?
[/quote]raamattu selvasti puhuu asiasta, eli ei tuo ei ole Jumalan lahja! Ja toki luotan Jumalaan, mutta han kaski pysya loitolla kaikesta noituudesta! Kyse on vain kuuliaisuudesta. Jos kavisin nakijalla, Jumala silti rakastaisi, mutta miksi haluaisin tehda Hanen kehoituksestaan toisin? Olen niin kyllastynyt kuulemaan kuinka meidan Jumala SALLII sita tai tata pahaa......lukekaa raamattua. Jokaiselle annettin oma tahto...eika sinne taivaaseen paase vain hyvilla teoilla, taytyy olla henk koht suhde, vaikka kuinka syntinen olisit. Jumala nakee suoraan sydameen.
[/quote]
Jumala ei ole käskenyt yhtikäs kenenkään tehdä yhtikäs mitään. Raamattu on kirjoitettu aikana, jolloin piti ns. pakanat käännyttää kristinuskoon. Kaikki entinen oli siis noituutta ja harhaoppia. Siinä olet kyllä oikeassa, että kuuliaisuudestahan siinä oli kyse.