Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korson Kebab ravintolassa. Isot lätyt ja nälkä lähtee, lempi pizzani on missä ananasta tonni kalaa kinkku suikaleita meetvurstia. 7 euroa kyseinen lätty ja on hyvää.
Et olekaan koskaan syönyt missään oikeassa pizzeriassa.
Ulko maalainen, kun ei yhdys sanoja kaan tunne.
Mitä parhaimpiin pizzoihin tulee, niin vaimon itse tekemä on kyllä parasta, mitä olen syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Korson Kebab ravintolassa. Isot lätyt ja nälkä lähtee, lempi pizzani on missä ananasta tonni kalaa kinkku suikaleita meetvurstia. 7 euroa kyseinen lätty ja on hyvää.
Toi on kaikkien aikojen typerimpiä määreitä ruokaan liittyen "nälkä lähtee" ???
Kai se nyt saatana lähtee, kun kun tunkee halpaa ja vaikka huonoakin mättöä vatsaan riittävästi. Mitä se kertoo itse tuotteesta, aivan - ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Roomassa pizza margarita. Vain tomaattia, vuohenjuustoa ja basilligaa. Kaikki paikallisilta tuottajilta. Mamma mia miten hyvää!!!
Margaritaan tulee mozzarella, ei vuohenjuusto.
90-luvun lopulla Malmin King Kongissa, naurettin joskus, että onkohan tämä suomen ainoa Kiinalainen pizzeria :) uskomattoman hyviä, juusto oli ihan erimakuista kuin nykyään ja juustoa oli ihan super hyper paljon.
En osaa sanoa, mikä oli parasta, mutta etelä-Italiassa olen syönyt useasti. Ja pohjois-Italiassa pahinta pizzaa, pahempaa, mitä kar vakäsiltä täältä saa.
Vierailija kirjoitti:
Italia koettu ja Suomessa parhaat pizzat!
Tämä.
Italiassa olen syönyt paskimman pitsan. Turkkilainen Suomessa hoitaa tämän homman paremmin.
Nää Roomassa jutut on just näitä on muka niin hemmetin hyvää kun siellä sen kuuluu maistua aidolta ja hyvältä. Söin monessa paikassa Italiassa, ei todellakaan ollut mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kaikkien aikojen typerimpiä määreitä ruokaan liittyen "nälkä lähtee" ???
Kai se nyt saatana lähtee, kun kun tunkee halpaa ja vaikka huonoakin mättöä vatsaan riittävästi. Mitä se kertoo itse tuotteesta, aivan - ei mitään.
Lisään: nälkä on paras "mauste".
-eri-
P.S. En vastaa aloituksen kysymykseen toista kertaa, löytyy aikaisemmilta sivuilta.
Toiseksi paras oli Oulun Pannupizza.
Suomen Turussa PizzaLinessa. "Texas" aurajuustolla ja valkosipulilla & huurteinen Karhu kylkeen. Italiassa surkeimmat "pizzat"..
Amore pizzeria Loppi, aivan ihanat pizzat ja henkilökunta todella ystävällistä!
Pasilan Aurinko pizzassa tai Tampereen Chilissä.