Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Kroatian Dubrovnikissa oli pienen pieni pizzeria. Paras pizza minkä olen ikinä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
m58v kirjoitti:
Teen itse hyvää pizzaa. Salamia, kaprista, vihreitä oliiveja, aurajuustoa, tomaattiviipaleita, paprikaviipaleita purkista, persikka- tai ananaspaloja ja valkosipulia. Kokeilkaapas! 1-2 mausteen pois jättäminen ei pilaa pizzaani. Salamin voi mainiosti korvata tonnikalalla, jos haluaa kevyempää pizzaa.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Mikäs nyt oli ongelmana?
En muista, mutta Ranskan alpeilla Le Petit Bornandin lähettyvillä italialaisessa ravintolassa elämäni paras lasagne. Olin 14-vuotias. Muut seurueesta tilasivat pizzat, mutta minä tilasin lasagnen.
Ystävän luona Pohjois-Karjalassa. Leivinuunissa paistettu korvasienipitsa. Terveisiä!
Italiassa ja Wienissä Italialaisessa ravintolassa.
Mehmed mihmedin kebab pizzu! empaiör nummero kolmettoista! Tykkään ku ne mongertaa ja paukuttaa bongorumpuja! Kerran ne uhkaili yhtä tyyppii et sina maksa velka ni tulin heti ihan märäks <3
Orivedellä pizzeria Laguunissa. Siellä kun joskus olen pizzan syönyt, niin olen kyllä jaksanut sen pizzan kerralla syödä vaikka sitä on ihmetelty että jaksan niin paljon kerralla syödä, mutta sitten ei ole tarvittu moneen tuntiin syödä mitään. M41v
Vierailija kirjoitti:
Napolissa.
Siennassa Italiassa oli huono kallis lätty, huonoin ikinä Savonlinnan Capero mitä ikinä tarjottu 2021.
Jossakin Milanon lähiössä, 20km päässä keskustasta ja turisteista. Oli aitoa meininkiä.
Hanoissa aussiketjun pitsa, ja Maarianhaminassa, Torikadun päässä, ulkomaalaisen omistama. Loistava palvelu vielä lisäksi.
Lappeenrannassa 80-luvulla. Pizzeria oli hotellin yhteydessä. Oli tosin silloin erittäin rakastunut, joten kaikki maistui taivaalliselta.
Happy Time, Tammisaari 70-luvulla.
Itävallan ja Italian rajalla yksityisperheessä.
Ravintolassa/ pizzeriassa olen saanut parasta pizzaa. Kannattaa kokeilla. Suosittelen.
Tampereella Tammerkosken sillan kupeessa olevassa Rossossa.
Via Tribunali- Helsingin keskusta. Parempaa kuin Italiassa.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮