Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Kotona vaimon tekemää pizzaa. Täytteenä hk-sinistä, sipulia, valkosipulia ja paprikaa.
Roomassa pizza margarita. Vain tomaattia, vuohenjuustoa ja basilligaa. Kaikki paikallisilta tuottajilta. Mamma mia miten hyvää!!!
En ymmärtänyt. Meetvursti on suomeksi meetvursti. Meetwursti (yhteen kirjoitettuna) on hienosteleva rinnakkaismuoto, jota saa käyttää, jos haluaa päteä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pizzeria Raahessa? Alto Mare vanhin ja paras!
En muista nimeä valitettavasti.Oli aika lähellä kesäteatteria,olimme katsomassa "Kekkosta" täältä Keski-Suomesta
Capriksessa ja Mäkikuplassa Stadin Kalliossa. Ihan riittävän hyviä minulle enkä ole muutenkaan erityinen pizzan ystävä.
Teen itse hyvää pizzaa. Salamia, kaprista, vihreitä oliiveja, aurajuustoa, tomaattiviipaleita, paprikaviipaleita purkista, persikka- tai ananaspaloja ja valkosipulia. Kokeilkaapas! 1-2 mausteen pois jättäminen ei pilaa pizzaani. Salamin voi mainiosti korvata tonnikalalla, jos haluaa kevyempää pizzaa.
Mun mielestä oli todella hyvää se Kotipizzan Berlusconi 😂 Todennäköisesti siinä maistui vahingonilo italialaisia pizzanvääntäjiä kohtaan, kun Suomi voitti kisassa Italian 🤷🏼
Itsetehty pakaste tiiviste pohjaan uunissa tonnikalaa mausteita tomaattimössö kaupasta ja valkosipulia juustoa vain vähän mausteita paljon.Tomaattiviipaleita yrttejä. Aaaaahhh. Ihanaa. Tee se itse.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Dennisissä.
Dennis oli varas mut ei tää Dennis vaan vanhempi hyi helvetti kehtaakin.Oli Venäjältä tullut ukko.
Kotona, itse leivinuunissa paistettua.
Vierailija kirjoitti:
Toulonissa, makun varmaan vaikutti myös tunnelma. Kiviuunin edessä, tulen loimussa touhusi nuori komistus ilman paitaa.
Vähemmästäkin menettää ruokahalunsa.
Parasta omassa keittiössä leiviinuunissa paistettuna ja toiseksi parasta Italiassa Gardajärven rannalla
Thaimaa, Pattaya söin koko yön ja seuraavan päivänkin samaan hintaan. Missään ei ole ollut sen veroista.
Tallinnassa, ihan ostin siivun ruokakaupasta. Aivan sairaan hyvää.
Kotona