Vaaditaanko sosiaali-ja terveysalalla potilastyössä vielä korona rokote?
Aloituksessa tulikin ilmi kysymys.
T. Alalle mahdollisesti hakeutuva rokottamaton
Kommentit (26)
Älä ota yhtään piikkiä. Se on vaarallista.
1.1.2023 alkaen laissa ei ole määritetty velvoitteita sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön suojasta koronavirustautia vastaan. Työntekijän oman suojan kannalta on silti tärkeää, että sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa työskentelevän koronarokotussuoja on kunnossa.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaaditaan.
Miksi? Ei se rokote mitään tartuntoja estä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaaditaan.
Just vedettiin Astra Zenecan rokote markkinoilta, koska liikaa sivuvaikutuksia ja kuolemia. Myös modernan lista sivuvaikutuksista on järkyttävän pitkä.
Ei niitä rokotteita edes saa automaattisesti hoitohenkilökunta vaikka haluaisikin.
Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön pakkorokotuslaki, eli tartuntatautilain väliaikainen pykälä 48 a, päättyi 1.1. 2023.
Ei alle 65-vuotiaita rokoteta. Miten se voisi olla vaatimus? Mutta kannattaako hakeutua alalle, jos ei usko lääketieteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei alle 65-vuotiaita rokoteta. Miten se voisi olla vaatimus? Mutta kannattaako hakeutua alalle, jos ei usko lääketieteeseen?
Yli 65v.+riskiryhmäläiset - halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota yhtään piikkiä. Se on vaarallista.
Vaarallinen on housuissas.
Ei vaadita. Influenssarokote pitää olla voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaaditaan.
Just vedettiin Astra Zenecan rokote markkinoilta, koska liikaa sivuvaikutuksia ja kuolemia. Myös modernan lista sivuvaikutuksista on järkyttävän pitkä.
Itse olen kuitenkin hyvin vakuuttunut siitä, että rokotteiden, siten myös koronarokotteiden edut ja hyödyt ovat olleet huomattavsti suuremmat kuin niistä aiheutuneet haitat (Eli ollen aivan toidta mieltä kuin tälläkin palstalla mellastaneet koronavataiset venäjän trolliyt ja vastaavat öyhöttäjät).
Uskovainen mies.
Influrokote vaaditaan. Itse en ottaisi enää sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaaditaan.
Itse olen kuitenkin hyvin vakuuttunut siitä, että rokotteiden, siten myös koronarokotteiden edut ja hyödyt ovat olleet huomattavsti suuremmat kuin niistä aiheutuneet haitat (Eli ollen aivan toidta mieltä kuin tälläkin palstalla mellastaneet koronavataiset venäjän trolliyt ja vastaavat öyhöttäjät).
Uskovainen mies.
Koronavastainen😂😂 Mitä ihmettä tarkoitetaan koronavastaisuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaaditaan.
Uskovainen mies.
Koronavastainen😂😂 Mitä ihmettä tarkoitetaan koronavastaisuudella?
Sitä, ettei tunnustettu lainkaan koronan olemassaoloa, vaan sitä saatettiin pitää vain vaarattomana lentsuna tai tavanomaisena flunssana, - Edellä se tais olla kyllä vähän tahaton kirjoitusvirhe.
Eri
Vierailija kirjoitti:
1.1.2023 alkaen laissa ei ole määritetty velvoitteita sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön suojasta koronavirustautia vastaan. Työntekijän oman suojan kannalta on silti tärkeää, että sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa työskentelevän koronarokotussuoja on kunnossa.
Uskovainen mies
Eihän se voi edes olla kunnossa olla koska tehosterokotteita ei ole annettu kahteen vuoteen. Virus on muuttunut niin paljon etteivät vanhat rokotteet anna enää mitään suojaa.
Älkää ottako rokotteita