Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuotiset: Montako paitaa olette vaihtaneet "parhaimmillaan" vuorokaudessa?

Vierailija
06.07.2021 |

Nimimerkillä Pyykkiä riittää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 5 10 vai enemmän?

Vierailija
2/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukan ansiosta vaihdevuodet menivät ohi huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihdellut, koska hikoilu tuli ennen hormoonikorvaushoitoa lähinnä kasvojen ja pään aluelta. Öisin hikoili myös rintakehä, joten yöpaidat vaihtu usein.

Vierailija
4/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ?

Vierailija
5/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Vaihdevuodet ovat verikokeiden mukaan ohi. Muutaman kerran on tullut kuuma, mutta samoin kuin nyt on helle.

Minulla myös mirena 20 v.

Vierailija
6/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hormonikierukka ei sopinut. Harmi.

Vierailija
7/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen päästä ja kasvoista, joten 1 paita/päivä riittää. Tyynyliinoja täytyy kyllä vaihtaa monta kertaa viikossa ja päiväsaikaan näytän aina litimärältä rumilukselta, kun hiukset ja kasvot ovat hiestä valuvan märät käytännössä koko ajan. Mitään meikkiä on turha edes haaveilla käyttävänsä ja iho kuivuu, koska hiki huuhtoo kosteusvoiteetkin pois alta aikayksikön. 😖

Vierailija
8/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään!

Vierailija
9/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mirena auta vv-oireisiin. Minulla on Mirena ja kauheat esivaihtarioireet, joten tuskin auttaa varsinaisissa vaihtarioireissakaan. Ainut mihin se vaikuttaa, on vuodin määrä ja että hormonikorvaushoidossa on valmiiksi keltarauhashormonia kropassa.

Vierailija
10/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin hikoilisin vain päästä. No jospa tämä joskus helpottaa. Ei pitäis valittaakaan kun luonnollisesta asiasta kuitenkin kyse. Mutta ketuttaa se välillä kun paita on märkänä heti uuden vaihtamisen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ennen aikaiset vaihtarit sytostaateista. Suihkussa käyn 3-4 x pv. Kotona olen alasti. Ulkona käynnin jälkeen paita menee pesuun. Tänään olin kuolla helteeseen kun piti asioita toimitella. Ei pitkään pysynyt aurinkorasvat naamalla kun ne valui jo hien mukana pois. Maskikin rätimärkä. Mietin että kyllä minulla koronabakteerit pyörii kasvoilla jos sattuu niitä ilmasta tulemaan kun räteilläkin joutuu naamaa pyyhkimään.

Vierailija
12/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mirena auta vv-oireisiin. Minulla on Mirena ja kauheat esivaihtarioireet, joten tuskin auttaa varsinaisissa vaihtarioireissakaan. Ainut mihin se vaikuttaa, on vuodin määrä ja että hormonikorvaushoidossa on valmiiksi keltarauhashormonia kropassa.

Oman gynekologini mukaan nimenomaan hormonikierukan avulla monet naiset pääsevät vaihdevuosien yli huomaamattaan. Näin itselleni kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi