Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FYI: Jo pienikin laihdutus tekee helteestä siedettävämmän

twiggy
06.07.2021 |

Ja isompi laihdutus tekee helteestä nautittavan. Oletteko koskaan kuulleet hoikan ihmisen valittavan helteestä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä

Vierailija
2/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään pullukkana ihmettelen, miksi helteestä valitetaan. Laihemmille tuntuu olevan kova paikka. Minä tyttö käyn vielä lenkilläkin aamulla ja olen jo vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ihmiset valittavat täällä joka ikinen päivä aamusta iltaan näissä aloituksissaan. Eivät ole ikinä onnellisia, aina jokin hiertää. Jos ei muu, niin etsivät ärsyttävän asunnon etuovi.fistä, vaikkeivät pysty ostamaan.

Niin että suksipa ¥ittuun ap. Hanki mielenrauha, kun BMI ei näy tekevän sinua onnelliseksi.

Vierailija
4/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni ollut hoikka ja jo lapsena sain aina migreenin helteistä. Lämmönsietokyky on yksilöllistä samoin kylmän.

Vierailija
5/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut.

Vierailija
6/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäni ollut hoikka ja jo lapsena sain aina migreenin helteistä. Lämmönsietokyky on yksilöllistä samoin kylmän.

Minäkin olin 162cm/45 kg ja pyörrytti kuumassa.

Vierailija
7/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen aina inhonnut hellettä ja koskaan en ole pitänyt rannalla makaamisesta. Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, että olen hyväkuntoinen ja pystyisin tälläkin kelillä vetämään halutessani puolimaratonin.

Vierailija
8/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 13 kiloa viime kesästä ja just miehelle ihmettelin että miksi en hikoa??!!

Vierailija
9/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukissa viihtyvä vaimo ihmettelee, miten pystyn juoksemaan 20 asteen pakkasella sukilla ja kesälenkkareilla ilman varpaiden jäätymistä.

Vierailija
10/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut 13 kiloa viime kesästä ja just miehelle ihmettelin että miksi en hikoa??!!

Näin käy ainakin kilpirauhasen vajaatoiminnassa. Kun minulle puhkesi kys. sairaus, olin hyvin hoikka ja tärisin (sisäisestä) kylmästä kesähelteella villasukissa. Ruumiinlämpö oli silloin reilusti alle 36 astetta. Lääkityksen myötä tuli myös hikoilu ja ruumiinlämpö nousi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän