Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen veha, vapaaehtoisesti hapseton

Vierailija
10.07.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:42"]

Minäkin olen ollut hapseton (en tosin vapaaehtoisesti, mutta tahtomattani). Pitkien hoitojen jälkeen onnistuin kasvattamaan hapset ja vaikka tämä ei nyt puoleen selkään asti yletykään vaan on vain "mitätöntä" polkka, niin olen todella onnellinen että ryhdyin tähän. Olen siis kokenut hapsettomuuden ja hapsellisuuden joten tiedän kyllä miltä molemmat tuntuvat. Mikään ei voita sitä tunnetta kun illalla nukkumaan mennessä silittelen kauniita hiuksiani ja täytyn siitä rakkaudesta jota tunnen niitä kohtaan.

[/quote]

Kyllä mä tiedän, miltä se tuntuu, en vain halua itse kokea sitä.

Sua sen sijaan käy sääliksi, olisit vain nauttinut hapsettomasta elämästä.

Ap

Ap

Vierailija
22/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Mä olen myös veha ja onnellinen siitä :) oletteko hapselliset miettineet miten itsekkäitä olette ympäristön kannalta? Ne kaikki kemikaalit mitä valutatte viemäriin ja suihkutatte ilmaan hapsienne vuoksi. Ja busseissa, uimahalleissa ym. meidän muiden pitää kestää ällöttäviä irtohapsia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehat oletteko huomanneet ketä ne miehet katsoo, teitä nutipäitä vaiko meitä pitkä hapsisia? Vinks*vinks

Vierailija
24/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:52"]

Hyvä ap! Mä olen myös veha ja onnellinen siitä :) oletteko hapselliset miettineet miten itsekkäitä olette ympäristön kannalta? Ne kaikki kemikaalit mitä valutatte viemäriin ja suihkutatte ilmaan hapsienne vuoksi. Ja busseissa, uimahalleissa ym. meidän muiden pitää kestää ällöttäviä irtohapsia :/

[/quote]

No niinpä! Nää tukkamammat eivät tajua, miten itsekkäitä ovatkaan. Mulle ajatus hapsien kasvattamisesta tuntuu täysin luonnottomalta.

Ap

Vierailija
25/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta ne hapset lämmittävät minua sitten kun olen vanha.

Vierailija
26/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:55"]

Vehat oletteko huomanneet ketä ne miehet katsoo, teitä nutipäitä vaiko meitä pitkä hapsisia? Vinks*vinks

[/quote]

Niinhän te tukkamammat haluatte itsellenne uskotella! Mä oon keskustellut tosi paljon tuttavapiirini miesten kanssa, ja oikeasti tosi harva haluaa hiuksia parisuhdetta pilaamaan. Ajatelkaa nyt: hapsellista naista joutuu AINA odottamaan ("mä vaan äkkiä laitan tukan"). Lisäksi monia miehiä ihan oikeasti inhottaa ne joka paikassa pyörivät irtohiukset.

Ap

Vierailija
27/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:58"]

[/quote]

Mutta ne hapset lämmittävät minua sitten kun olen vanha.

[/quote]

Mutta lämmittävätkö ne? Oikeasti todella monelta ihmiseltä ne hiukset vain katoavat päästä vanhemmiten. 

Ap

Vierailija
28/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsettomuus on LUONNOTONTA. Varsinkin naiselle. Miten äitinne suhtautui omiin hapsiinsa, te oudot vehat? Tai ehkä isänne ei ihaillut kylliksi teinidiskokampauksianne. Terapiasta voisi olla apua.

Vierailija
29/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:16"]

Kannatatko hapsivapaita hotelleja?

[/quote]

Todellakin kannatan! Ei tarvitse katsella hapsellisten epäsiistejä kuontaloita tai löytää suihkusta, tai vielä pahempaa, sängystä jonkun hapsellisen ällöttäviä kiehkuroita.

Ap

[/quote]

No kyllä. Ja minäkään en hapsettomana halua maksaa siitä, etä hotellihuoneessa on hiustenkuivain ja kampaaja! Huoneiden hinnoissa kuitenkin kuolettavat noista syntyneitä kustannuksia!

Vierailija
30/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko koskaan laskenut, miten paljon rahaa säästyy käytettäväksi muuhun (esim. siihen New Yorkin matkaan), kun ei ole ollenkaan hapsiin liittyviä menoja? Veikkaanpa, että tosi paljon!!

Vierailija
31/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olern ylpeä VEHA. Ihan sama mitä muut ajattelee. Hapsettomat saa olla ihan vaan mitä mieltä tahansa. Mä elän omaa ja rikasta veha-elämää. Hapsettomana on vaan niin paljon hauskempaa. EI silleen, että muita moittis, mut moitin silti versus vela-keskustelut. Ne on vaan paljon hauskempia kun tää veha-keskustelu...

Vierailija
32/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapseton? Siis sulla ei ole tukkaa?

Vierailija
33/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:49"]

Hapseton? Siis sulla ei ole tukkaa?

[/quote]

Aivan niin. Ei ole tukkaa. Ilman hiuksia elämä on paljon vapaampaa: olen valmis lähtemään tuosta vain vaikka New Yorkiin, kun ei tarvitse miettiä, pitääkö nyt laittaa tukkaa vai ei. Kateelliset tukkamammat tietenkin vakuuttelevat, että elämä on paljon hienompaa, kun on upea puoliselkään asti ulottuva tukka (as if!), jota laittaa, mutta mistä he mitään tietävät? He eivät ole kokeilleet vehan elämää, eivätkä he voi siitä mitään tietää!

Ap

Vierailija
34/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sinä, joka käy kaikissa hiustenlaittoa koskevissa ketjuissa kertomassa, miten paljon nautit elämästäni, kun ei tarvitse miettiä kampauksia?

Vierailija
35/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:01"]

Oletko se sinä, joka käy kaikissa hiustenlaittoa koskevissa ketjuissa kertomassa, miten paljon nautit elämästäni, kun ei tarvitse miettiä kampauksia?

[/quote]

En ole ainoa vapaaehtoisesti hapseton täällä! Meitä on paljon enemmän kuin kuvittelet. Elämme 2010-lukua, naisetkin voivat nyt vapaasti valita, kantavatko hiuksia vai eivät. Ja tämä on aihe vapaa -palsta, ei joku tukkamammojen yksityinen keskustelupalsta!

Ap

Vierailija
36/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku provo?!

Vierailija
37/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:08"]

Onko tää joku provo?!

[/quote]

Ei, mutta paljastan nyt, että olen joskus provoillut hiusaiheisissa ketjuissa todella hapsivastaisesti. Kun joku on kommentoinut mulle, ettei mulla varmaan ole itsellä hiuksia enkä niistä siis mitään ymmärrä, olen vastannut, että itse asiassa mulla on kolme lettiä :D

AP

Vierailija
38/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheiset suhtautuu tähän?

Haluaako esim. äitisi hapsen hapsia.?

Vierailija
39/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:25"]

Miten läheiset suhtautuu tähän?

Haluaako esim. äitisi hapsen hapsia.?

[/quote]

Useimmat ei sano mitään, mutta ihan varmasti ne koko ajan ajattelee, että kasvattais tuokin nyt tukan. Ne ei yksinkertaisesti kestä, että joku ui valtavirtaa vastaan. Tukkamammat spekuloi htakuulla hapsettomuuttani kahvihuoneessa, kun mä olen poissa.

Äitini taas aina kertoo, että hän olisi ollut yhtä onnellinen ilman hapsia, mutta isän takia suostui pitämään tukkaa.

Ap

Vierailija
40/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sä oot paras:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi