Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tolla KPE-bloggaajalla on vain niin valmis elämä

Vierailija
10.07.2014 |

Alussa olin aivan haltioitunut blogista ja siitä, kuinka kaunis heidän kotinsa on, mutta sitten vähän kyllästyin. Vaikuttaa siltä, ettei tuohon täydelliseen yhtälöön ole oikein mitään lisättävää enää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:25"]

Samaa mieltä. Sisutus on just mun tyylinen, vähän amerikkalaisen runsas, beige, kristallia, rottinkia ja valkoista. Mutta sitä on ihan joka paikassa, kaikki on niin kaunista ja pastellia, lapset ja vaatteet. Jotenkin ähky olo tule kun lukee ja katsoo kuvia.

Toki hänkin pehmentää ja rajaa kuvat hyvin. Äitinsä blogista kun katsoo samasta paikkaa otettuja kuvia, onkin ihan arkista ja tavallistakin. Mm. Mökkikuvat kun se pehmeys ja utuisuus puuttuu.

[/quote]

Bloggaako sen äitikin ?!? OMG. Saisko linkin?

[/quote]

Apua en muista yhtään. Mulla on se läppärissä suosikeissa ja nyt olen puhelimella. Sillä on kaksi blogia, mutta toinen on ihan härö jeesus tulee ja pelastaa blogi. Maria hänen nimensä on, koita googlata? :)

Vierailija
22/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Annen äiti poisti blogin, kun siitä oli juuri täällä ollut paljon juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä elävät ihan normaalia lapsiperheen elämää. Mikä tuossa nyt on niin valmista?