Missä iässä alan olla setä 18-25 vuotiaille naisille?
Täytän pian 25 ja huolettaa, olenko jo vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä.
Kommentit (94)
Kaveri seukkasi 18-vuotiaana 25-vuotiaan kanssa. Ja ihmettelin kyllä, että miksi sellasta setää kattelee. (sillä oli sixpäck, muttei se kyllä paljoo pelastanut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti sä oot 56. Miksi et katso samaa ikäluokkaa?
18-25-vuotiaat naiset ovat paljon kuumempia. -eri
No laita kuva itsestäsi niin arvioidaan kuinka kuuma pakkaus olet?
Miten minun kuumuuteni liittyy mihinkään? 18-25-vuotiaat naiset ovat kuumempia kuin 56-vuotiaat. Siksi he kiinnostavat enemmän.
Yli 16-vuotiaat naiset on mummoja!
Vierailija kirjoitti:
27 v on setä kaksvitoselle. Yritä omanikäisiäsi.
Ei todellakaan ole. Tuota ei edes voi kutsua ikäeroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-25v naiset edelleen erittäin kiimoissaan kun pääsevät mun kanssa jatkoille
M39
Varmasti! Sähän oot vielä nuori kolli.
M54
Just tulin lenkiltä ja arvatkaa mitä siellä tapahtu...? Kaks nuorta pimatsuu tuli jutskaa mulle ja hieromaan mun öljyttyä ja ruskettunutta sixbackia. Hopeiset hiukseni ovat aina coolisti ponnarilla lippalakin alla. Nyt meinaan vetää penkistä 150 kg M52
Vetää penkistä? Omalaatuista. Yleensä penkistä nostetaan.
Vetää ylös itsensä penkistä invakahvan avulla.
En siis tarkota ettenkö voisi treffata yli 25 vuotiaita mut laitoin ton 18-25 koska mietin että kehtaako sen ikäisiä lähestyä
Ap
Mun mielipide 25-vuotiaana on että kaikki yli 35-vuotiaat on mulle setiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa moni muukin juttu kuin ikä. Itsestäni tuli ihan selvästi setä kun 30 vuotiaana ajoin hiukset pois pahan kaljuuntumisen takia.
Jep. Jos sulla on lapsia ja olet naimisissa, olet varmasti setä. Samoin jos olet opettaja koulussa.
Katkera tantta ilmoittautui. Kummasti ne nuoret naiset vaan luulee mua reilusti alle 30 vuotiaaks[/quote]
-- helle on samentanut sun itsekritiikin.
Jos tädillä on munat, se on setä.
Mutta täti voi olla setä ilman muniakin ja mukakas setä voi olla täti.
Aika iso ikähaituri on 18-25 -vuotias ihminen 😂 Kaksvitonen on jo nuori aikuinen, 18-vuotias melkein lapsi. Näissäkin ikäluokissa vähän eri ajatus siitä minkäikäinen on vanha "setämies".. Mutta tosissasiko kysyt itse 25-vuotiaana tällaista?
Onko sun jatko (jatke) Audi vai Bmw? Ja onko lippis päässä oikein- vai väärinpäin?