Missä iässä alan olla setä 18-25 vuotiaille naisille?
Täytän pian 25 ja huolettaa, olenko jo vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 38 ja meen vielä täysin 25 vuotiaasta. Treeniä ja hyvät geenit.
Sun kaltaset tyypit on niitä pahimpia setämiehiä. Et sinä mene 25vuotiaista, sinä menet nelikymppisestä. Ja saat vaan korostettua ikääsi kun kuvittelet olevasi nuorempi.
Katkera tantta ilmoittautui. Kummasti ne nuoret naiset vaan luulee mua reilusti alle 30 vuotiaaks
Olen 25-vuotias. Ja ei, eivät ne luule. Kohteliaisuudesta on pakko sanoa sille pillifarkkusedälle että joo, näytät tosi nuorelta. Se loistaa niin kauas että egosi romahtaisi jos joku kertoisi totuuden. Ja sitten sinusta ei pääse eroon koko iltana.
Mä kuljen italialaisessa puvuntakissa ja tyylikkäissä kävelykengissä: sä vissiin hengaat piireissä mis noita pillipelle porukkaa liikkuu😁
Aah, tuo on vielä pahempi. Pukeudut kuin varttuneempi keski-ikäinen ja kuvittelet että se vetoaa nuoriin naisiin.
Ei se haittaa, kunhan muistat siirtyä takavasemmalle ensimmäisistä pakeista. Yllättävän moni teistä on niin sinnikkäitä että menee jo ahdistelun puolelle.
Mitä sönkkäät. En mä saa mitään pakkeja eikä mun tarvi ketään ahdistella.
Tänä yönä ei tupakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti sä oot 56. Miksi et katso samaa ikäluokkaa?
18-25-vuotiaat naiset ovat paljon kuumempia. -eri
No laita kuva itsestäsi niin arvioidaan kuinka kuuma pakkaus olet?
Vierailija kirjoitti:
20-25v naiset edelleen erittäin kiimoissaan kun pääsevät mun kanssa jatkoille
M39
Varmasti! Sähän oot vielä nuori kolli.
M54
Miehillä on täällä kauhea puolustelu päällä, että kyllä he kelpaavat vielä nuorille naisille ja pahimmat hölmöt vetoavat lompakkoon, että sen avulla ainakin kelpaavat. Nuorilla on nuorten jutut ja nuoret haluavat olla nuorten seurassa. Jos haluaa olla keski-ikäisenä nuorten seurassa (vaikka vain yhden yön verran), on päässä vikaa, enkä itse ainakaan sillä kehuskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M54
Just tulin lenkiltä ja arvatkaa mitä siellä tapahtu...? Kaks nuorta pimatsuu tuli jutskaa mulle ja hieromaan mun öljyttyä ja ruskettunutta sixbackia. Hopeiset hiukseni ovat aina coolisti ponnarilla lippalakin alla. Nyt meinaan vetää penkistä 150 kg M52
Vierailija kirjoitti:
30v
18veelle olet jo nyt Pappa. Kaksvitosille olet sitä n 29-30v. Parikymppisille viisi vuotta on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 38 ja meen vielä täysin 25 vuotiaasta. Treeniä ja hyvät geenit.
Et takuulla mene, vaikka olis mitkä geenit tai treenit. Ehkä puheiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää on kohta 50, mutta paksu lompakko nuorentaa minua kummasti, eikä ole pulaa parikymppisistä seuralaisista, jotka tajuavat nauraa vitseilleni oikeassa kohdassa ja siirtyä makkarin puolelle, kun annan merkin.
Kuten jo Mel Brooks aikoinaan totesi: "It's good to be the King!"
Hyi, varmaan ymmärrät miten inhottava olet noitten maksullisten naisten mielestä.
Hyi, olen inhottava omastakin mielestä, oikea emäsika, mutta se vaan lisää mun nautintoa, kun astun näitä nuoria naiseuden valioyksilöitä. Raha ja valta ovat parhaita lemmennostattajia, niin panijalle kuin pantavallekin.
Hopis58 kirjoitti:
Itse olen 58v mutta yleensä nuoret hupakot arvioivat 30-35 vuotiaaksi. Nuorekkaassa James asussa jortsuissa riittää vientiä alle 30v kimulien parissa.
Mutta sä olet jo liki eläke-ikäinen. Missä merkillisissä " jortsuissa" käyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M54
Just tulin lenkiltä ja arvatkaa mitä siellä tapahtu...? Kaks nuorta pimatsuu tuli jutskaa mulle ja hieromaan mun öljyttyä ja ruskettunutta sixbackia. Hopeiset hiukseni ovat aina coolisti ponnarilla lippalakin alla. Nyt meinaan vetää penkistä 150 kg M52
Vetää penkistä? Omalaatuista. Yleensä penkistä nostetaan.
Nuoremmat käy panoihin ja dokaamiseen, mut jos etsin jotain syvempää suhdetta, miehen tulee olle perheellinen, menestyvä ja min 50v.
Mikä olis ihanampaa kuin reissussa nauttia samppanjaa hotellihuoneen kattoterassilla?
Voittaa bensalenkkarien abc kahvittelut 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M54
Hyvin on mennyt treeni perille kun pacci näkyy jo selänkin puolella, vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää on kohta 50, mutta paksu lompakko nuorentaa minua kummasti, eikä ole pulaa parikymppisistä seuralaisista, jotka tajuavat nauraa vitseilleni oikeassa kohdassa ja siirtyä makkarin puolelle, kun annan merkin.
Hyi, varmaan ymmärrät miten inhottava olet noitten maksullisten naisten mielestä.
Hyi, olen inhottava omastakin mielestä, oikea emäsika, mutta se vaan lisää mun nautintoa, kun astun näitä nuoria naiseuden valioyksilöitä. Raha ja valta ovat parhaita lemmennostattajia, niin panijalle kuin pantavallekin.
No niin. Nyt tutti suuhun ja nukkumaan. Mumma tuo kohta lämpimän vellipuuron 😊🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa. Tuli huono olo niiden naisraukkojen puolesta. Niitä jälkiä korjataan pitkillä terapioilla vuosien päästä, siis ne korjaavat joilla on varaa ja rahkeita.
Ei siis sillä että sinulla olisi oikeasti sen enempää rahaa kuin naisiakaan, mutta tuo on todellisuutta miljoonille maailman naisille. Enemmän tai vähemmän pakko suostua koskemaan johonkin luotaantyöntävään setään. Osa näistä naisista on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M54
Sulla oli lonkerokeissi repussa?
Ikis tunkee itsensä kaikkiin ketjuihin joissa pääsee haukkumaan muita.
Säälittävämpää on vaikea keksiä.
Paitsi ehkä vielä säälittävämpää on se ettei ikis tajua edes hävetä. Ihan pihalla.