Missä iässä alan olla setä 18-25 vuotiaille naisille?
Täytän pian 25 ja huolettaa, olenko jo vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiaille 25 ikävuodesta ylöspäin, 25-vuotiaille viimeistään 35-vuotiaana (todennäköisesti vähän ennenkin).
Meillä päin 25-30 salskeat miehet on kuuminta hottia 17-19v teinitytöille.
Jossain pohjanmaalla varmasti näin.
Entäs minkä ikäiset naiset on sulle tätejä?
Kun olin 18v., kaikki yli kaksvitoset olivat mielestäni vanhoja patuja. 25v. kolmikymppinen voisi vielä menetellä.
Etkös sää jonne oo, vai ootko liian nuori vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiaille 25 ikävuodesta ylöspäin, 25-vuotiaille viimeistään 35-vuotiaana (todennäköisesti vähän ennenkin).
Niin, varmaan unissas :D
Itse olen 58v mutta yleensä nuoret hupakot arvioivat 30-35 vuotiaaksi. Nuorekkaassa James asussa jortsuissa riittää vientiä alle 30v kimulien parissa.
Miksi sinun täytyy edes kysyä? Tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas tuon ikäinen mies valitti, kun oli joutunut kuuntelemaan teinityttöjen juttelua linja-autossa. Oikein kunnon setämiehen marmatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 38 ja meen vielä täysin 25 vuotiaasta. Treeniä ja hyvät geenit.
Sun kaltaset tyypit on niitä pahimpia setämiehiä. Et sinä mene 25vuotiaista, sinä menet nelikymppisestä. Ja saat vaan korostettua ikääsi kun kuvittelet olevasi nuorempi.
Katkera tantta ilmoittautui. Kummasti ne nuoret naiset vaan luulee mua reilusti alle 30 vuotiaaks
Olen 25-vuotias. Ja ei, eivät ne luule. Kohteliaisuudesta on pakko sanoa sille pillifarkkusedälle että joo, näytät tosi nuorelta. Se loistaa niin kauas että egosi romahtaisi jos joku kertoisi totuuden. Ja sitten sinusta ei pääse eroon koko iltana.
Oon 29 ja panen pääasiassa 19-20v timmejä misuja. Niiden mielestä oon vaan "kuuma kolli"
Vierailija kirjoitti:
Oon 29 ja panen pääasiassa 19-20v timmejä misuja. Niiden mielestä oon vaan "kuuma kolli"
Hienoa, niin jätätte kuumat pojut kuumien leskirouvien käyttöön ;)
Vierailija kirjoitti:
32 ikävuoden paikkeilla tulee karen-ilmiö eli ylimielisyys ottaa vallan ja silloin usein pulskistuu ja tätimäistyy.
Äläpä kloppi tunge setämiesten apajille.
T.sm
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kolli. :D
Ota käsi pois housuista setä. Oikea maailma kirkastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaset tyypit on niitä pahimpia setämiehiä. Et sinä mene 25vuotiaista, sinä menet nelikymppisestä. Ja saat vaan korostettua ikääsi kun kuvittelet olevasi nuorempi.
Katkera tantta ilmoittautui. Kummasti ne nuoret naiset vaan luulee mua reilusti alle 30 vuotiaaks
Olen 25-vuotias. Ja ei, eivät ne luule. Kohteliaisuudesta on pakko sanoa sille pillifarkkusedälle että joo, näytät tosi nuorelta. Se loistaa niin kauas että egosi romahtaisi jos joku kertoisi totuuden. Ja sitten sinusta ei pääse eroon koko iltana.
Mä kuljen italialaisessa puvuntakissa ja tyylikkäissä kävelykengissä: sä vissiin hengaat piireissä mis noita pillipelle porukkaa liikkuu😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32 ikävuoden paikkeilla tulee karen-ilmiö eli ylimielisyys ottaa vallan ja silloin usein pulskistuu ja tätimäistyy.
Hhahah älä oikeesti viitti :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen italialaisessa puvuntakissa ja tyylikkäissä kävelykengissä: sä vissiin hengaat piireissä mis noita pillipelle porukkaa liikkuu😁
Aah, tuo on vielä pahempi. Pukeudut kuin varttuneempi keski-ikäinen ja kuvittelet että se vetoaa nuoriin naisiin.
Ei se haittaa, kunhan muistat siirtyä takavasemmalle ensimmäisistä pakeista. Yllättävän moni teistä on niin sinnikkäitä että menee jo ahdistelun puolelle.