Missä iässä alan olla setä 18-25 vuotiaille naisille?
Täytän pian 25 ja huolettaa, olenko jo vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä.
Kommentit (94)
18-vuotiaille olet setä jo nyt. Sori.
Sinä alat olla täti.
Olet taas niin sekaisin.
Vaikuttaa moni muukin juttu kuin ikä. Itsestäni tuli ihan selvästi setä kun 30 vuotiaana ajoin hiukset pois pahan kaljuuntumisen takia.
Mä oon 38 ja meen vielä täysin 25 vuotiaasta. Treeniä ja hyvät geenit.
18-vuotiaille 25 ikävuodesta ylöspäin, 25-vuotiaille viimeistään 35-vuotiaana (todennäköisesti vähän ennenkin).
Vierailija kirjoitti:
😂
27 v on setä kaksvitoselle. Yritä omanikäisiäsi.
23-25-vuotiaille se 30- ei ole paha. Mutta sitä nuoremmille varsinkin 18-vuotiaille se 30-v on aika paha. Eri elämäntilanteet.
Siitä alkaen, kun veljesi siittämän tyttölapsen syntymästä on kulunut 18-25 vuotta.
Millälailla olet setä esimerkiksi 24-vuotiaalle naiselle kun itse olet 25?
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaset tyypit on niitä pahimpia setämiehiä. Et sinä mene 25vuotiaista, sinä menet nelikymppisestä. Ja saat vaan korostettua ikääsi kun kuvittelet olevasi nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiaille 25 ikävuodesta ylöspäin, 25-vuotiaille viimeistään 35-vuotiaana (todennäköisesti vähän ennenkin).
Meillä päin 25-30 salskeat miehet on kuuminta hottia 17-19v teinitytöille.
Vierailija kirjoitti:
Et mee. Luulet vaan. Et itse näe miltä näytät arkena ajatuksissasi. Sedältä näytät.
Oikeesti sä oot 56. Miksi et katso samaa ikäluokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen just samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin 25-30 salskeat miehet on kuuminta hottia 17-19v teinitytöille.
Meillä päin ei
30v