Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa tehdään sillä lailla kun on ostorajoitus vaikka kahteen pakettiin kahvia että mennään eri aikaan ja eri kassoille.
ME OLLAAN OTETTU LAPSENLAPSETKIN VÄLILLÄ MUKAAN. SIINÄ SÄÄSTÄÄ PITKÄN PENNIN. PENNISSÄ ON MILJOONAN ALKU. MILJOONASSA MILJOONAN.
Mitä nää nykyajan kollit ny on? Pitää olla viinaa, naisia ja mopo! Ei ollu ennen mopoa.
Vierailija kirjoitti:
Just tämmöisiä hömpötyksiä nuoriso vaan päivät pitkät postailee netissä roikkuessaan. Marjametsään eivät kyllä lähde, kun siellä voi tulla sääski vastaan. Pesulla kyllä käyvät vaikka eivät edes töitä tee ja hikoile.
Parisataa tuhatta lähti Ruotsiin, kun ei ollut töitä, eivät ne tänne jääneet syötettäviksi. Eikä sossustakaan saanut rahaa. Onneksi ei ollut minimipalkkalakia, niin että töitä täältä kotimaastakin sai, kunhan suostui tarpeeksi halvalla tekemään.
Ketju kohdistuu ihmisryhmään. Näyttäis täyttävän vihapuheen tunnusmerkit. Selvä rikosasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämmöisiä hömpötyksiä nuoriso vaan päivät pitkät postailee netissä roikkuessaan. Marjametsään eivät kyllä lähde, kun siellä voi tulla sääski vastaan. Pesulla kyllä käyvät vaikka eivät edes töitä tee ja hikoile.
Nykynuorilla ei olekaan huumorintajua kuten meillä. Jos he ei itse keksi mitään syytä loukkaantua niin sitten he loukkaantuvat muitten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju kohdistuu ihmisryhmään. Näyttäis täyttävän vihapuheen tunnusmerkit. Selvä rikosasia.
Ketju on hyvä - mitä mä kuulen?
Huonolla tuulella, rouvani, luulen?
Ei kyllä yhtään ole huumorintajua näillä nykynuorilla. Viikonloppuna mökillä kävi ilmi että tyttären poika on hurahtanut joksikin ituhippi-kasvissyöjäksi. No minähän siihen parin oluen jälkeen lohkaisin vitsin että oletkos joku homo kun ei kelpaa oikeiden miesten ruuat! Ja että kyllähän se tuossa iässä jo pitäisi nainen olla, että onko se ihmekkään kun ei naista saa tuommosella neitimäisellä salaatinpuputuksella.
Ja voin kyllä kertoa että aina on työpaikallakin vitselleni naurettu, mutta tämä tytön poika senkun toljotti oudosti. Ei mitään käytöstapoja. Vaikka kyllä minua ja velipoikaa ainakin nauratti kun niin osuvasti laitoin! Homo!
Vierailija kirjoitti:
en ole,missään ryhmässä poista minutheti, jos olwt lisänbyt!!!!!!!!!eb anna lupaa käyttäö tietojani tv hilppa
Varoitus!! Viruksia liikkeellä Facebookissa!
Jos olen lähettänyt sinulle linkin niin älä klikkaa, siinä voi olla virus!! Saa jakaa!
Vierailija kirjoitti:
Ne on nuo nykynuoret niin herkkiä, tulee vihapuhe ja masennus heti jos yhdenkin poikkipuolisen sanan erehdyt niille sanomaan. Mutta minäpäs sanon siihen sinulle räkänokka, että niistä nenäs ja siisti suus, isälles et puhu tuohon sävyyn. Ja jos ei sana kuulu tai se ei tehoa, me äitimuorin kanssa myymme kaiken, muutamme Aurinkorannikolle ja tuhlaamme rahamme viimeiseen penniin (ei senttiin, toim. huom.) humpsuttelemalla Fuengirolan Varjoisat palmut -vanhainkodissa. Siitäs saat nih.
Sieluni silmin näen, kuinka poliiseilla burnout-sairaslomat räjähtävät käsiin, kun joutuvat tekemään rankan rikostutkinnan jokaisesta palstalle rumia sanoja kirjoittaneesta av-mammasta. Kyseessä on kuitenkin Suomen suosituin keskustelupalsta jossa tyyli on eläväinen. Siksipä oikeudenkäyntiä varten joudutaan varaamaan koko Messukeskus kuukaudeksi. 🤩 Riittää siinä säpinää, varmaan on joku joka yrittää tulla ilman maskia, jollain on liian lyhyt hame ja joku jättää vessanpytynrinkulan ylös. Siinä voi tulla iso joukkotappelu tai pahimmassa tapauksessa kokonainen kansannousu.
En minä kyllä tämmöisiä ala opetella kun olen jo niin vanha! On se kumma kun ei sitä ennenkään ole tarvinnut henkilöllisyyttään todistaa, etkö sinä muka tunne minua? Oletko sinä joku opiskelija vai?
Jahas, ei kai tuommoinen tyttö näistä mitään ymmärrä, olisko jotain miestä paikalla?
Naapurissa asuu susipari. Lehtolapskin. Ovessakin kolme sukunimeä. Jo on aikoihin eletty.
Jokos olet antanut vauvalle perunaa? Ai miksi et? Kyllä se varmaan alkaisi nukkua paremmin kun saisi vähän perunaa!
Kyllä aina saa töitä kunnon työmies sai minunkin mies niin minä kolme lasta kasvatin puuroa syötiin ja kahvia vauvasta oli pullaa seassa ei nykyään osata puuroa keittää en valittanut kun pilkoin puut ja hellan lämmitin mies pitkää päivää töissä ja petti naapurin Irman kanssa en valittanut vaan sanoin semmosta se on oli televisio meillä ei ollut aina puuroon voita ei nykyisin osata mennä töihin vaikka on töitä ja poimia marjaa metsästä nii minä poimin ja ei ollut tekoripset ei minä sanoin kun siskoni soitti eilen että laiskoja ovat ihmiset nykyään ei erota metsää puita ei tiedä kuinka on kun itse parsin lakanat ja koiralle laitoin petiin sanoin ettei se ole hyvä muttei huonokaan.
- vastauksena Iltalehden artikkeliin jossa pohditaan pätkätöiden vaikutusta millenniaalien haluun perustaa perhe.