Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Mies oli laiska ja lähiössä oli yksinäistä, mutta naapurin yh sai tukia vaikkei ollut oikea yh kun sillä oli miesystävä niin se oli sen vika.
Tämän sisältöisen aivopierun luin tänä keväänä Ilta-Sanomien keskustelupalstalta.
Se on sellainen heitukka se naapurin Jaakon rouva. Kulkee tuolla kylillä humputtelemassa kaiken maailman airopikissä ja kielikursseilla. Että huonon vaimon se sai. Millaisella hoidolla ne lapset ja kotikin on? Minä en kulkenut ikinä missään. Posliininmaalausta ei lasketa.
Se huutokauppakeisarin Markku on kyllä seksikäs mies. Niin kekseliäs ja hyvä käsistään. Ja komea ja älykäs.
Sellainen mies sinun kannattaa hommata!
Melkoisen ennakkoluuloinen ketju. Enkä muuten itse ole suurta ikäluokkaa vaan nelikymppinen. Mitä tulee esimerkiksi käsityksiin työnsaannista ja tukien varassa elävistä, niin huomattavasti kovempia ja tietämättömämpiä asenteita olen havainnut oman ikäluokkani vaurauteen tottuneilla jäsenillä (olen itse köyhä).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekevälle töitä riittää. Koulut on niitä nipottajia varten.
Vanhemmat halusi kouluttaa ja ne oli itsekkäitä. Minua pitää sääliä etten sanonut mitä tahdon vaan lopetin itse kesken.
Yksi ihminen oli minulle ilkeä ja siksi en hakenut mihinkään. Sille ei voinut mitään, että puolet koulua kiusasi sinua, munkin mielestä sä olet outo. Ai minäkin olen? Niin olenkin, saahan minä kotonani olla miten tahdon.
Oli muiden vika ettei itsestäni ollut lukioon ja veljen syy, että se menestyi.
Kaiken maailman metsäpalovaroitushömpötyksiä! Eikä se ole avotuli jos on tehty kivistä nuotiopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen ennakkoluuloinen ketju. Enkä muuten itse ole suurta ikäluokkaa vaan nelikymppinen. Mitä tulee esimerkiksi käsityksiin työnsaannista ja tukien varassa elävistä, niin huomattavasti kovempia ja tietämättömämpiä asenteita olen havainnut oman ikäluokkani vaurauteen tottuneilla jäsenillä (olen itse köyhä).
Niin, nämähän ovat täysin tosiasioita ja kannattaa ottaa vakavasti. Nyt ei tosin puhuttukaan omasta sukupolvesta. Siitä on nimittäin noin tuhat ketjua jo olemassa. Eikä ne ole vauva-tyyliin yhtään kärjistäviä tai ennakkoluuloisia.
Ravintolaan en rahojani kanna. Vaimo tekee ruuat, ja jos ei tee, aina on ABC.
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukkainen nainen ei voi olla lesbo, koska lesbot tunnistaa ihan erilaisesta ulkonäöstä. Niillä on farkut ja lyhyt tukka ja roteva keho niin kuin miehellä.
Eikä se voi lesbo tai homo olla, kun sillä on lapsia ja se kävi armeijan.
Ei tupakasta mitään syöpää saa, kun ei mullakaan ole ja edellinen tupakkasukupolvi meni keuhkosyöpään ( köh köh köh).
Minun nuoruudessani ei mistään hiilijalanjäljistä vöyhötetty! Silloin tehtiin töitä! Humpuukia kaikki tuollaiset! Minä sanoin sille Telian myyjällekin, että pidä hiilijalanjälkes, kun yritti jotain 5g liittymää kaupata. Aina yrittävät minua huijata! Ja minähän lennän Kanarialle jos minä haluan! Kyllä näin on!
On hyvä avioliitto kun se on kestänyt jo vuosikymmeniä ja on monta lasta.
Se on sellainen huomionhakuinen se Kalle ja sen takia se haluaa leikkiä jotain sateenkaarileikkejä. Haluaa vaan olla jotain erikoista.
Ero on aina kamalaa. Ei saa erota, jos ollaan naimisissa.
Avoliitosta voi erota eikä se ole oikea ero.
Lasten takia on pysyttävä aviossa. Kyllä lapset jonain päivänä ymmärtävät, miten suuresti olen uhrautunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä ärsytä niitä. Ilmankos ne sinua kiusaa. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos semmoiset kiusaamiset. Ei pidä antaa aihetta. Mitä itse teit?
Ei ne oikeasti kiusaa, se on vaan leikkiä.
Pitää olla huumorintajua.
Puhutaan siitä sitten myöhemmin.
Tapelkaa perinnöstä sitten kun mä olen kuollut.
Jos asbestilevyjämillä lämmitetty sauna ei kelpaa, niin tervemenoa mökiltäni sinne Helsingin hienostoalueelle!