Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Maksalaatikon hinta?
10.07.2014 |
Saarioisten perinteinen maksalaatikko, rusinoilla tietenkin.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka enää nykyään ostaa einesmaksalaatikkoa? Siis ihan oikeesti...
Laskin kotitekoisen maksalaatikon hinnan (kuvitellen, että laittaisin ne sellaisiin valmiisiin foliopakkauksiin - oikeasti pakastan/säilytän mielummin omissa "Ikean laaduttomissa halpisastioissa") ja tulin tulokseen 49 senttiä pakkaus. Se siis laatumaksalla , riisillä, luomusiirapilla, mausteilla jne
"Äitien tekemää" en ostaisi... lapsiani kun kuitenkin rakastan ja arvostan.
Lidlistä makslaatikko rusinoilla 0,79 e. Koirat tykkää ja joskus itsekin.
Alue: Aihe vapaa
miks helvetissä et mene kauppaan ja kato?