Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullle olisi tervettä päästä opiskelemaan esim johonkin media/animaaatioiden teko oppilaitokseeen koska monet ongelmat vaaatii intensiivisyyttä ja sysäystä saada ajatukset uuteeen käsittelyyn ja tällaisessa kontekstissa se voiisi olla hedelmällistä.

Vierailija
06.07.2021 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on jänniä lausahduksia kun hän on kovasti aina sanomassa jotain syvällistä, mutta mitään punaista lankaa ei löydy.

Mä enn usko yhteen punaiseen lankaa enkä haluakaan että ihmisten keskuudessa on yhtä "Punaista lankaa" vaaan ihmiset täydentäää sitä omillla ajatuksillaaan ja kokemuksilllaaan.

Siiis yhtä laillla se "Punainen lanka" voiisi olla aina se mikä esiim mediassa nostetaaan esille ja sitten se on kaikkien ihhmisten huulilla vähän aikaaa.

Vierailija
22/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä enn muista mikä sen jim carreyn yhen leffan nimi oli missä hän näytteli stand up kooomikkoa misssä hän seisoi hpeällisenä lavallla. Mulla on vähän samanlainen huuumorintaju siinämielessä että sellaset lyhyet sutkautukset on tosi vaiikeita mutta että pdempi tarina vaaatii niin että se kolahtaa vaatii tietynlaiiset olosuhteeet. Mä viiihdytän itseäni monesti selllaisillla.

Mutta siinäkin on pitkä jatkumo ihmiseen käyttäytymisessä ja koko elämässä ja luonteeessa piirtyyyy siiihen jossa on monia esiim humorsitisa elementttejä.

Eii ole sellaista ns töksäyttelyä.

Ehhkä sekin tulee jostaiin menneisyydestä jonkun ns opin kautta että mikä taas assosioituu johonkin kokemukseeen.

Joss esim kertoo pidempää vitsiä mitä näeen miljoonia maailmassa niin ne ei avaudu. Ja se on valtava osa ihmisten väliistä sosiaalisuuttta huumori. Muuutoin ihminen on varmaaan rasitttava.

Taiteilijan puhetta. Tsemppiä uudelle uralle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä tulevaa taidettasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi