Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullle olisi tervettä päästä opiskelemaan esim johonkin media/animaaatioiden teko oppilaitokseeen koska monet ongelmat vaaatii intensiivisyyttä ja sysäystä saada ajatukset uuteeen käsittelyyn ja tällaisessa kontekstissa se voiisi olla hedelmällistä.

Vierailija
06.07.2021 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleen syntymäsä saakka kasvanut taiteellisessa perheeessä joten se voisi olla ihan luonnollista. Ja muutoinkin maailma on mielikuvituksen kauttta paljon rikkaampaa. Joku harrastusporukka yms. Mistä tällaisia löytää?

Vierailija
2/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaan tuppukylä. Täääällä ole muuta kuin juoda viiinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele sieltä hoitavan tahon sosiaalityöntekijältä. Sulle voisi sopia joku kuntouttava taidepaja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiina samat kliseet ja ajatukset.

Vierailija
5/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan tervettä palstallekin että pääsisit pois täältä.

Vierailija
6/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kysele sieltä hoitavan tahon sosiaalityöntekijältä. Sulle voisi sopia joku kuntouttava taidepaja.

Kiitos että sanoit. Mä halaan sua näin virtuaaalisesti.

Vierailija
7/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jess. Ei taiida sullakaan mennä kovin hyvin kun kerta täällä notkut?

Vierailija
8/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jess. Ei taiida sullakaan mennä kovin hyvin kun kerta täällä notkut?

Mä voiisin ottaa sutkin mun jengiiin jos mulla olis selllainen ja tarjota ehkä jotaiin paljon enemmän mitä sinäkin ansaitsisit tolllasella harrrastustoiminnalla.

Vierailija
9/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenopistosta. Opetus on heikentynyt, mutta saat kokeilla!

Vierailija
10/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenopisto on työväelle, ei laiskoja p@skoja varten!

t. Opiston ope

Vierailija
11/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enn muista mikä sen jim carreyn yhen leffan nimi oli missä hän näytteli stand up kooomikkoa misssä hän seisoi hpeällisenä lavallla. Mulla on vähän samanlainen huuumorintaju siinämielessä että sellaset lyhyet sutkautukset on tosi vaiikeita mutta että pdempi tarina vaaatii niin että se kolahtaa vaatii tietynlaiiset olosuhteeet. Mä viiihdytän itseäni monesti selllaisillla.

Vierailija
12/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enn muista mikä sen jim carreyn yhen leffan nimi oli missä hän näytteli stand up kooomikkoa misssä hän seisoi hpeällisenä lavallla. Mulla on vähän samanlainen huuumorintaju siinämielessä että sellaset lyhyet sutkautukset on tosi vaiikeita mutta että pdempi tarina vaaatii niin että se kolahtaa vaatii tietynlaiiset olosuhteeet. Mä viiihdytän itseäni monesti selllaisillla.

Mutta siinäkin on pitkä jatkumo ihmiseen käyttäytymisessä ja koko elämässä ja luonteeessa piirtyyyy siiihen jossa on monia esiim humorsitisa elementttejä.

Vierailija
13/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko yrttiä?

Vierailija
14/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinäkin on pitkä jatkumo ihmiseen käyttäytymisessä ja koko elämässä ja luonteeessa piirtyyyy siiihen jossa on monia esiim humorsitisa elementttejä.

Eii ole sellaista ns töksäyttelyä.

Vierailija
15/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhkä sekin tulee jostaiin menneisyydestä jonkun ns opin kautta että mikä taas assosioituu johonkin kokemukseeen.

Vierailija
16/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on jänniä lausahduksia kun hän on kovasti aina sanomassa jotain syvällistä, mutta mitään punaista lankaa ei löydy.

Vierailija
17/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepullallllalla in punainen lanka...

luin hänen viestihistoriansa. Mielenkiintoinen!

Olisipa Ap:kin rekisteröitynyt!

Vierailija
18/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omakustanne. Tsekkaa Anna Eriksonista mallia. Opettele käyttämään jotain leffaohjelmaa. Siitä se lähtee.

Laita tekeleesi palstamammojen arvosteltaviksi niin saat aukotonta palautetta!

Vierailija
19/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhkä sekin tulee jostaiin menneisyydestä jonkun ns opin kautta että mikä taas assosioituu johonkin kokemukseeen.

Joss esim kertoo pidempää vitsiä mitä näeen miljoonia maailmassa niin ne ei avaudu. Ja se on valtava osa ihmisten väliistä sosiaalisuuttta huumori. Muuutoin ihminen on varmaaan rasitttava.

Vierailija
20/23 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on jänniä lausahduksia kun hän on kovasti aina sanomassa jotain syvällistä, mutta mitään punaista lankaa ei löydy.

Mä enn usko yhteen punaiseen lankaa enkä haluakaan että ihmisten keskuudessa on yhtä "Punaista lankaa" vaaan ihmiset täydentäää sitä omillla ajatuksillaaan ja kokemuksilllaaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän