Nainen painatko yli 100 kg.
Löytyykö täältä naisia jolla on painoa noin 100 kg tai yli?
Kommentit (44)
Sulhanen ei jaksa kantaa 100kg morsianta kynnyksen yli.
Painan nyt aikalailla 80kg. Tämän vuoden aikana tullut n.10kg ja nyt vasta loppuneen kesäloman (4vk) aikana keräsin noin puolet tuosta. Eikä ahdista yhtään! Nyt taas töihin palattua on hyvä alkaa keventelemään. 65kg on minulle aika hyvä paino, mutta 100× enemmän minulle merkkaa energinen ja hyvä olo.
Lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia.Runsaslihainen ei ole vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri opiskelen psykologian aineopinnoissa syömishäiriöistä ja totesin, että juuri tällaiset aiheeseen liittyvät aloitukset eivät ainakaan paranna kulttuurin naisille luomaa painetta.
Kovinpa on köykäinen tieteellinen pohja opinnoissasi, jos yksinkertainen kyllä- tai ei-kysymys on mielestäsi vahingollinen ja leimaava. Ettet sittenkin opiskele nais"tutkimuksen" puolella? 🤔
Jos naisen paino alkaa olla +75 kg niin kyllä se on moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen paino alkaa olla +75 kg niin kyllä se on moro ja näkemiin.
Unohdit nyt, ettei mies saa sanoa tällaisia vaatimuksia naisista. Toisinpäin vain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on noloa kun nainen painaa niin paljon että sänky hajoaa.
Miten ne miehet sitten pystyy nukkumaan niissä samoissa sängyissä? Kun sellaset perus suomalaiset miehethän painaa aika usein yli 100kg. Ja silti se sama sänky kestää. Onko ne puujalat jotenkin sen verran älykkäitä, että osaavat haistaa kun siinä päällä onkin 100kg nainen ja räksähtää rikki, mutta jos siinä on mies niin jalat vielä vähän pinnistää ja kestää?
Vierailija kirjoitti:
Painan tasan 100kg. Tammikuussa painoin 125kg.
Suunta on oikea. Katsos, mä voin aina laihduttaa mutta toisia arvostelevat idiootit pysyvät aina idiootteina.
Hahaa, paino oli aamulla alle 100kg!
Btw, miten vääristynyt kuva ihmisillä on satakiloisista? Mä oon kyllä pystynyt myös 125kg ihan normaalisti elämään ja liikkumaan. Ei mun paino oo koskaan vaikuttanut mun toimintakykyyn mitenkään. Eikä oo ikinä mikään hajonnut mun alta.
Laihdutan, koska haluan jatkossakin pysyä toimintakykyisenä ja terveenä, koska väistämättä niitä terveysvaivoja tulisi pitemmällä tähtäimellä.
Mä en oo painanut edes raskaana ollessa yli 80 kg. Pituutta 171 cm.
Yksilöllistähän tämä.
huh huh...
0.1 tonnia? Ei voi olla niin painavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri opiskelen psykologian aineopinnoissa syömishäiriöistä ja totesin, että juuri tällaiset aiheeseen liittyvät aloitukset eivät ainakaan paranna kulttuurin naisille luomaa painetta.
Kovinpa on köykäinen tieteellinen pohja opinnoissasi, jos yksinkertainen kyllä- tai ei-kysymys on mielestäsi vahingollinen ja leimaava. Ettet sittenkin opiskele nais"tutkimuksen" puolella? 🤔
Sen oppiaineen nimi on sukupuolentutkimus. Muutettu 2000-luvulla paskamyrskyn seurauksena.
Eihän siellä siis mitään muuta opeteta kuin naisten uhriutumista mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Painan tällä hetkellä 71 kg ja lihasta jaloissa ja pakaroissa tarkoitus kasvattaa 👍🙂 Muuten olen pieni ja vyötärö kapea. Eli kilomäärä ei sano juuri mitään ruumiinrakenteesta. Toki jos painat juuri joku 100 kg niin paljon siitä ln varmasti läskiäkin.
Mistä kohtaa yli 70-kiloinen on pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan tällä hetkellä 71 kg ja lihasta jaloissa ja pakaroissa tarkoitus kasvattaa 👍🙂 Muuten olen pieni ja vyötärö kapea. Eli kilomäärä ei sano juuri mitään ruumiinrakenteesta. Toki jos painat juuri joku 100 kg niin paljon siitä ln varmasti läskiäkin.
Mistä kohtaa yli 70-kiloinen on pieni?
Jos on 175cm kilpauimari 8% rasvoilla
Vierailija kirjoitti:
Painan nyt aikalailla 80kg. Tämän vuoden aikana tullut n.10kg ja nyt vasta loppuneen kesäloman (4vk) aikana keräsin noin puolet tuosta. Eikä ahdista yhtään! Nyt taas töihin palattua on hyvä alkaa keventelemään. 65kg on minulle aika hyvä paino, mutta 100× enemmän minulle merkkaa energinen ja hyvä olo.
Aina tuo "hyvä olo"selitys että saa syödä enemmän ja se ainoa nautinto vissiin. Ja tuohan tarkoittaa etä pikkuhiljaa kiloja tulee jatkossakin lisää.
Eihän paino tuo mitään hyvää oloa koskaan.
Ja nyt en puhu anokeriaksiasta kärsivistä jotka makaa letkuissa,vaan normaaleista ihmisistä.
Olen 170 cm pitkä ja paino 400 kg.
Onko suurin osa lukihäiriöisiä vai mitä hemmettiä teette täällä omaa egoanne pönkittämässä noilla "Eips, olenkin 30 kiloinen!!!!!!!! :))))))" -kommenteilla. Tätähän tässä kysyttiin joo
En, eikä miehelläkään ole mitään syytä painaa yli 100 kg.
Painan tasan 100kg. Tammikuussa painoin 125kg.
Suunta on oikea. Katsos, mä voin aina laihduttaa mutta toisia arvostelevat idiootit pysyvät aina idiootteina.