Nainen painatko yli 100 kg.
Löytyykö täältä naisia jolla on painoa noin 100 kg tai yli?
Kommentit (44)
Ei tietenkään, sehän olisi jo kaksi naista
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 132,2 kiloa.
Eipä haittaa jos olet 250 cm pitkä.
Painan tällä hetkellä 71 kg ja lihasta jaloissa ja pakaroissa tarkoitus kasvattaa 👍🙂 Muuten olen pieni ja vyötärö kapea. Eli kilomäärä ei sano juuri mitään ruumiinrakenteesta. Toki jos painat juuri joku 100 kg niin paljon siitä ln varmasti läskiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Painan tällä hetkellä 71 kg ja lihasta jaloissa ja pakaroissa tarkoitus kasvattaa 👍🙂 Muuten olen pieni ja vyötärö kapea. Eli kilomäärä ei sano juuri mitään ruumiinrakenteesta. Toki jos painat juuri joku 100 kg niin paljon siitä ln varmasti läskiäkin.
Mulla kans kun käyn salilla ja kasvatan lihasta oli hauska huomata että vaaka näyttää 70kg ja peilistä katsoo timmi ja naisellinen ihminen. Näytän hoikemmalta kuin painoin 64 kg viime vuonna, mutta lihasta oli vähemmän.
En. 73kg ja viimeisilläni raskaana.
Naapurin nainen Pipsa.Painoa on varmasti lähes 170-180 kiloa.
Juuri opiskelen psykologian aineopinnoissa syömishäiriöistä ja totesin, että juuri tällaiset aiheeseen liittyvät aloitukset eivät ainakaan paranna kulttuurin naisille luomaa painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 132,2 kiloa.
Eipä haittaa jos olet 250 cm pitkä.
Olen 175 cm pitkä.
136kg ja 160cm, eli sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on noloa kun nainen painaa niin paljon että sänky hajoaa.
Olen tuo 132,2 -kiloinen eikä ole yksikään sänky ikinä hajonnut. Ja olen nukkunut kymmenissä sängyissä (tulee matkusteltua jonkin verran, tai tuli ennen tätä pandemiaa). No mihinkään teinisänkyyn en edes yrittäisi, mutta eihän niitä ole aikuisille tarkoitettukaan.
Vierailija kirjoitti:
aika paska sänky sulla jos sadasta kilosta menee rikki
Vierailija kirjoitti:
On se noloa, jos hoikka nainen ei ole koskaan saanut sellaista kyytiä, että sänky olisi hajonnut.
Vierailija kirjoitti:
136kg ja 160cm, eli sopusuhtainen.
Mulla on toisinpäin! Hassua!
Painan noin 120kg ja oon 165cm. Oon ollu pitkään masentunut ja syön pahaan oloon. Oon tiimalasivartaloinen, joten se vähän ns. antaa läskejä anteeksi.
Painan 60 kiloa. 182cm pitkä olen